hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > استمرار فعالیت های آموزشی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به صورت مجازی

استمرار فعالیت های آموزشی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به صورت مجازی

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : با توجه به شرایط کرونایی کشور ، فعالیتهای آموزشی پارک علم و فناوری این دانشگاه متوقف نشد و در بستر فضای مجازی ادامه یافت. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، دکتر رضا کی پور با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 1399 تاکنون 9 برنامه آموزشی به صورت وبینار و گفتگوی زنده اینستاگرامی، با هدف کمک به ارتقاء دانش فنی و دستیابی به فناوری پویا و رقابت پذیر برگزار شد .
دکتر کی پور به برنامه های آموزشی برگزار شده اشاره کرد و گفت: «چگونه تأثیر گذار باشیم؟»، «از ایده تا کارآفرینی»، «تحقیقات بازار برای استارتاپ ها و شرکت های نوپا»، «جایگاه پست در حمایت از استارتاپ ها»، « تحلیل شرایط فعلی بورس و بازار سرمایه»، «چه کنم چه کنمِ کسب و کار» و «نشست وبیناری معرفی خدمات مالی و اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی» از جمله برنامه های آموزشی برگزار شده است.
وی همچنین برگزاری دو برنامه آموزشی با موضوع بحران کرونا تحت عنوان «دورکاری و مدیریت تیم در شرایط بحران کرونا» و «تکنولوژی های نرم افزاری برای کسب و کار های دنیای متأثر از کرونا» را هم از دیگر برنامه های آموزشی برگزار شده عنوان کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد