hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی Planet Coaster 2 معرفی شد

بازی Planet Coaster 2 معرفی شد

با انتشار تریلری از بازی Planet Coaster 2 رونمایی شد. این دنباله دارای جاذبه‌های آبی، مناظر جدید و بخش چندنفره خواهد بود.

لحظاتی پیش استودیوی فرونتایر دِوِلوپمنتس بازی Planet Coaster 2 را معرفی کرد. براساس گفته‌های تیم سازنده، این بازی در پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانید اولین تریلر آن را تماشا کنید.

Planet Coaster 2 جاذبه‌های آبی جدیدی را معرفی می‌کند. بازیکنان قادر به ایجاد سرسره‌های آبی و استخرهای شنا هستند. پنج تم و مناظر جدیدی برای انتخاب وجود دارد. همچنین می‌توانید NPCها را سفارشی کنید.

سیستم ساختمانی جدیدی که در این بازی به کار گرفته شده است به شما اجازه می‌دهد ترن‌های هوایی عظیمی ایجاد کنید و زمین را مطابق با میل خود تغییر دهید. مانند نسخه قبلی می‌توانید نقشه‌ها و پارک‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تماشای تریلر از یوتیوب

ابزارهای مدیریتی جدیدی در دسترس هستند و به‌لطف بخش چندنفره، امکان ساخت پارک به همراه دوستان در یک فایل مشترک وجود دارد. اگر می‌خواهید از مناظر و ساخته‌های خود لذت ببرید، می‌توانید پارک‌ها را با نمای اول‌شخص کاوش کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369799

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد