hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد به ۸۷۱ نفر رسید.
پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۸۶ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۴۳ مورد مثبت گزارش شده است.
 او افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۸۷۱ بیمار رسید که مبتلایان جدید سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان لنده، ۹ بیمار مرد و یازده بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و هفت بیمار زن و هشت بیمار مرد در شهرستان گچساران است.
دکتر یزدانپناه بیان کرد: ۳۷ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و یک بیمار هیچگونه تماسی با مورد مثبت نداشته، یک بیمار سابقه مسافرت به شیراز، یک نفر سابقه سفر به ماهشهر، دو نفر سابقه مسافرت به اهواز و یک بیمار سابقه سفر به بوشهر را داشته است.
دبیر ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه در استان، گفت: مردم توجه داشته باشند که توزیع نذورات ممنوع بوده و کلیه نمازگزاران وسایلی، چون مهر و تسبیح شخصی خود را به همراه داشته باشند.
او بیان کرد:  از همه مردم استان تقاضا داریم که به هیچ وجه بدون ماسک در محیط‌های عمومی حاضر نشوند و با سهل انگاری سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم فکر نکنند وضعیت عادی است و خطری وجود ندارد، ممکن است با یک جرقه و بی دقتی کوچک، جمعیت وسیعی در آتش کرونا بسوزند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد