hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انگلیس در ثانیه آخر فینالیست شد/ لاله‌های نارنجی پژمردند

انگلیس در ثانیه آخر فینالیست شد/ لاله‌های نارنجی پژمردند

تیم ملی فوتبال انگلیس با برتری برابر هلند در مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ حریف اسپانیا در دیدار نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال هلند و انگلیس در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» آلمان به مصاف هم رفتند که انگلیس در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

ترکیب انگلیس: جردن پیکفورد; کایل واکر، مارک گوهی، جان استونز، کایران تریپیر؛ دکلان رایس، کوبی ماینو، بوکایو ساکا؛ جود بلینگهام، فیل فودن، هری کین.

ترکیب هلند: بارت وربروگن; دنزل دامفریس، ویرجیل ون دایک، استفان دی وریج، ناتان آکه؛ تیجانی رایندرز، جردی شوتن، ژاوی سیمونز; دانیل مالن، کودی گاکپو، ممفیس دیپای.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو با یک گل زودهنگام از سوی تیم ملی هلند کلید خورد تا نوید دیداری جذاب را در ادامه بدهد. در دقیقه ۷ «ژاوی سیمونز» در پشت محوطه جریمه توانست توپ را از مدافع انگلیس برباید و با یک شوت تماشایی، هلند را به گل اول برساند.

اما در دقیقه ۱۸ تیم انگلیس با مداخله VAR صاحب یک ضربه پنالتی شد و هری کین با یک ضربه پنالتی دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که بازی تا آخرین لحظات بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد گل «جاشوآ زیرکزی» در دقیقه ۳+۹۰ باعث شد انگلیسی‌ها بازگشتی درخشان در این بازی داشته باشند و با این برتری راهی دیدار نهایی شوند.

به این ترتیب تیم‌های اسپانیا و انگلیس دیدار نهایی یورو ۲۰۲۴ را برگزار خواهند کرد. این دیدار یکشنبه ۲۴ تیر برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews-6163658

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد