hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بتا بازی Age of Mythology: Retold چه زمانی شروع می‌شود؟

بتا بازی Age of Mythology: Retold چه زمانی شروع می‌شود؟

استودیوی ورلدز اج به‌طور رسمی از تاریخ شروع بتای خصوصی Age of Mythology: Retold رونمایی کرد.

Age of Mythology: Retold نسخه ریمستر شده اثری محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و تحسین‌های بسیار زیادی را برانگیخت. زمان زیادی تا عرضه این بازی باقی‌نمانده است؛ اما اگر نسخه پریمیوم آن را پیش‌خرید کرده باشید، می‌توانید در بتای خصوصی آن که در تاریخ ۱۲ ژوئیه (۲۲ تیر) و رأس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود، شرکت کنید.

بتای خصوصی Age of Mythology: Retold تا تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۴ تیر) و رأس ساعت ۱۰:۲۹ به وقت تهران در دسترس است و شامل بخش آموزشی، سه پانتئون (یونانی، اسکاندیناوی و مصری) و پنج مأموریت اولیه کمپین Fall of the Trident خواهد بود. حالت‌های چندنفره و Skirmish نیز در این بتا حضور خواهند داشت که اولی تا هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

هدف از برگزاری این دوره صیقل دادن سیستم‌های موجود، ریشه‌کن کردن باگ‌ها و ارائه بازخورد در مورد تعادل بازی است. البته نسخه بتا مشکلاتی دارد؛ مثلاً به خوبی از زبان‌های غیر انگلیسی پشتیبانی نمی‌کند و امیدوار هستیم که این نواقص در نسخه نهایی برطرف شوند.

بازی Age of Mythology: Retold در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: zoomg-369775

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد