hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی پنجشنبه‌ها تعطیل شدند

دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی پنجشنبه‌ها تعطیل شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار به‌منظور مدیریت مصرف انرژی تمامی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار به‌منظور مدیریت مصرف انرژی تمامی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا عباس زاده روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان اظهار کرد: از پنجشنبه ۲۱ تیرماه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا نیمه شهریورماه تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به تشریح وضعیت گزارش‌های ناپایداری برق در کشور و استان افزود: شرایط استان ما مشابه استان های قم، یزد و خوزستان است که در این استان ها هم یک روز در هفته تعطیل شده است.

معاون هماهنکی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل همه دستگاه‌های اجرایی به جزو واحدهای خدمت رسان، امدادی و عملیاتی می شود.

عباس‌زاده تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تنظیم دما از ۲۴ تا ۲۶ درجه و استفاده از روشنایی طبیعی و راه اندازی مولد دیزیلی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری در راستای مدیریت مصرف برق اقدام کنند تا انرژی برق در استان و کشور پایدار شود.

 

منبع: etemadonline-666714

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد