hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انصراف از حضور رکابزن المپیکی از تور ترکیه/ مسیر خطرساز بود

انصراف از حضور رکابزن المپیکی از تور ترکیه/ مسیر خطرساز بود

در حالی که قرار بود علی لبیب در دو مرحله از تور بین المللی گرند پری ترکیه شرکت کند به دنبال تغییر مسیر و شهر میزبان این رویداد و با نظر کادر فنی وی امشب به تهران باز می گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که به منظور حضور در یک اردوی چند روزه و دو مرحله از تور یک روزه گرند پری ترکیه راهی این کشور شده است صبح امروز در مرحله نخست این تور شرکت کرد که علی لبیب در این مرحله پنجم شد.

مسئولین امنیتی این تور بنا به دلایلی شهر محل برگزاری تور را تغییر دادند. با این تغییر مسیر و شهر بنابر نظر کادر فنی علی لبیب در مرحله دوم این تور شرکت نمی کند.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: مسابقات قرار بود در شهر کایسری برگزار شود به دلایلی که نمی دانم پلیس محل برگزاری را به شهر سیباس تغییر داد.

وی افزود: شرایط مسابقه خوب نبود. هم مسیرش خوب نبود و هم خطرساز است. گرچه لبیب در مرحله نخست این تور شرکت کرد اما به همین دلیل کادر فنی و فدراسیون تصمیم گرفت که وی در مرحله دوم شرکت نکند و به ایران بازگردد.

وی ادامه داد: ارتفاع مسیر قبلی که اعلام شده بود ۲۲۰۰ بود و این مسئله برای ما مهم بود چرا که یکی از برنامه های تمرینی وی تمرین و مسابقه در ارتفاع بود در حالیکه با تغییر شهر محل برگزاری مسابقات این ارتفاع به روی ۸۰۰ متر آمد. به همین دلیل از حضور در مسابقه صرف نظر کردیم و وی امشب به تهران باز می گردد.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان خاطرنشان کرد: با نظر مربی که لبیب تا المپیک باید در ارتفاع تمرین کند ادامه تمرینات رکابزن المپیکی کشورمان در منطقه کندوان تا زمان بازیها و اعزام دنبال خواهد شد.

منبع: mehrnews-6159953

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد