درباره ما نسخه آزمایشی | یکشنبه، 7 تیر 1405

کد: 346995 | 16 تیر 1403 ساعت 14:09

آذری جهرمی خطاب به نسل Z: دیس هاتون به جون ما

«به نسل Z، دیس هاتون به جون ما آدم عاقل به شما دیس بک نمیده سوتون‌ها. نازتون رو باید بخرن بیاین با هم یه اکیپ شیم #برای ایران.»
آذری جهرمی خطاب به نسل Z: دیس هاتون به جون ما


محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی و از حامیان مسعود پزشکیان در توییت جوانان را مورد خطاب قرار داد.

جهرمی در این توییت نوشت:

به نسل Z

دیس هاتون به جون ما آدم عاقل به شما دیس بک نمیده سوتون‌ها.

نازتون رو باید بخرن بیاین با هم یه اکیپ شیم #برای ایران.

باید روابط لانگ دیستنس رو نزدیک کرد و کات‌ها رو دوباره جوش زد اینطوری میشه رفاقت کرد و ایران را ساخت.

پیام آذری جهرمی به نسل z (جوانان)

منبع: fararu-751626



عکس خوانده نمی‌شود