hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > احداث بیش از 4 هزار متر شبكه خودنگهدار برق در قم

احداث بیش از 4 هزار متر شبكه خودنگهدار برق در قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم خبر داد و گفت: در مرحله سوم این طرح بیش از 4 هزار متر شبکه خودنگهدار در منطقه نیروگاه قم احداث شد. 

به گزارش رویداد ایران_قم، مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار در قم اظهار کرد: به منظور بهینه‌سازی شبکه توزیع و جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی این طرح در مناطق مختلف قم اجرا می‌شود. 

وی سرقت کابل‌های برق را یکی از مشکلات شبکه برق‌رسانی قم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این موضوع خسارات زیادی را به شبکه برق استان و وسایل برقی شهروندان وارد می‌کند اجرای طرح جهادی احداث شبکه خودنگهدار تا حدودی زیادی این مشکل را برطرف می‌کند. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان اینکه تاکنون احداث و تبدیل کابل خودنگهدار طی دو مرحله در مناطق شهید محلاتی، بلوار 15 خرداد و فرهنگیان سه انجام شده است، یادآور شد: در سومین مرحله از اجرای طرح جهادی شرکت توزیع برق استان در سال جاری، نزدیک به ۴۲۰۰ متر شبکه خودنگهدار در منطقه نیروگاه قم احداث شد. 

وی با تأکید بر اینکه عملیات کابل‌کشی این طرح ضربتی بدون اعمال خاموشی اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح جهادی ۷ اکیپ عملیاتی، ۸ دستگاه سبد بالابر و جرثقیل از مناطق شرکت توزیع برق استان مشارکت داشتند. 

آهنین‌پنجه با بیان اینکه عملیات برکناری شبکه قبلی نیز طی روزهای آتی اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهادی احداث و تبدیل کابل خودنگهدار در مناطق مختلف شهر، بتوانیم خدمات پایداری را به مردم شریف قم ارائه دهیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد