hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > چرا Su-۵۷ تنها جت جنگنده واقعی ساخت روسیه در ۳۴ سال گذشته است؟

چرا Su-۵۷ تنها جت جنگنده واقعی ساخت روسیه در ۳۴ سال گذشته است؟

برای دهه‌ها، روسیه توانسته است پلتفرم‌های قدیمی شوروی را به‌طور مداوم ارتقا داده و نام آن‌ها را تغییر دهد – که عمدتاً بروزرسانی‌ها و تولید تعداد بیشتری از همان مدل‌های شوروی به ارث رسیده به این کشور را شامل شده است. اما این وضعیت تا کی می‌تواند ادامه یابد؟

جنگنده Su-۵۷ ملقب به Felon بدون شک تنها جت جنگنده توسعه یافته توسط فدراسیون روسیه است. فدراسیون روسیه در طول ۳۴ سال حیات خود (از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی)، تلاش کرده است تا جت‌های جنگنده کاملاً جدیدی بسازد.

به گزارش روزیاتو، برای دهه‌ها، روسیه توانسته است پلتفرم‌های قدیمی شوروی را به‌طور مداوم ارتقا داده و نام آن‌ها را تغییر دهد – که عمدتاً بروزرسانی‌ها و تولید تعداد بیشتری از همان مدل‌های شوروی به ارث رسیده به این کشور را شامل شده است. اما این وضعیت تا کی می‌تواند ادامه یابد؟

چرا Su-۵۷ تنها جت جنگنده واقعی ساخت روسیه در ۳۴ سال گذشته است؟

سراب جنگنده‌های آینده

از دیگر هواپیما‌های جنگنده آینده روسیه می‌توان به Su-۷۵ Checkmate و MiG-۴۱ اشاره کرد. اما این هواپیما‌ها وجود خارجی ندارند. دلایلی وجود دارد که به این باور برسیم که Su-۷۵ ‘Checkmate’ یک مدل طراحی شده برای جذب سرمایه گذاری خارجی برای توسعه این پروژه است. جت جنگنده نسل ششم MiG-۴۱ نیز احتمالاً در مراحل اولیه برنامه ریزی است و تا چندین دهه وارد سرویس نخواهد شد.

منبع: fararu-750995

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد