hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پابند الکترونیکی دست زوج سارق طلاجات را رو کرد / تحویل اموال سرقتی به مالباخته

 فرمانده انتظامي علي آباد کتول

پابند الکترونیکی دست زوج سارق طلاجات را رو کرد / تحویل اموال سرقتی به مالباخته

 فرمانده انتظامي علي آباد کتول از دستگيري زوج سارق سابقه دار طلاجات یکی از شهروندان و کشف اموال سرقتي خبر داد.

سرهنگ "حسين نوروزي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع يک مورد سرقت طلاجات با شيوه مسموم کردن از طريق مواد خوراکي در تفرجگاه کبودوال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی پليس، زن و شوهر سارق سابقه دار شناسایی که با هماهنگي مرجع قضائي و طي يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير شدند.
فرمانده انتظامي علي آباد کتول ادامه داد: متهمان داراي سوابق متعدد کيفري می باشند که در این بین متهم مرد دستگير شده داراي پابند الکترونیکی کنترل زندانيان بوده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در تحقیقات تخصصی انجام شده اعتراف کردند که با روش مسموم کردن یکی از شهروندان اقدام به سرقت طلاجات و اشياء با ارزش آنها کرده است.
سرهنگ نوروزی تصریح کرد: با تلاش ماموران اموال مسروقه شامل 7 میلیارد ریال طلاجات به همراه يک دستگاه گوشي موبایل و لوازم شخصي کشف و تحویل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامي علي آباد کتول با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: از پذيرش هرگونه مواد خوراکي از افراد ناشناس به شدت پرهيز نمايند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک سريعا موضوع را از طریق شماره تلفن 110به پليس اطلاع دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد