hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > صیانت دادگستری استان گلستان از سلامت برگزاری انتخابات در استان

رئیس کل دادگستری استان گلستان

صیانت دادگستری استان گلستان از سلامت برگزاری انتخابات در استان

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نمایندگان قضایی به صورت میدانی بر سلامت برگزاری انتخابات در استان نظارت می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گفت: با تخلفات و جرایم احتمالی ، قاطعانه ، فوری و خارج از نوبت برخورد می شود.
وی افزود: تاکنون در استان گلستان، کمترین تخلفات انتخاباتی اتفاق افتاده و جز در یک مورد که به تشکیل پرونده قضایی منجر شده، غالبا با تذکر مرتفع شده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: الحمدلله با رویکرد پیشگرانه ای که توسط ضابطان و جامعه اطلاعاتی  استان داشتیم در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد کمترین تخلف بودیم.
حیدر آسیابی افزود: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مانند مرحله اول در همه حوزه های قضایی استان فعال است و در روز برگزار انتخابات هم دادستان ها و قضات کشیک  میدانی حضور دارند .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وظیفه ما فراهم کردن بستر امن و سلامت برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای است و ان شاء الله روز جمعه 15 تیر  مردم استان باردیگر حماسه خلق خواهند کرد.
سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان هم از مشارکت حدود بیست و چهار هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و قضایی در برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد