hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حضور معاون و مسئولین کتابخانه های عمومی گلستان در جلسه وبیناری تفاهم نامه مشترک

همزمان با برگزاری نشست دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رئیس کمیته امداد امام (ره) صورت گرفت؛

حضور معاون و مسئولین کتابخانه های عمومی گلستان در جلسه وبیناری تفاهم نامه مشترک

همزمان با سراسر کشور معاون و مسئولین کتابخانه های عمومی گلستان در جلسه وبیناری اجرای تفاهم نامه مشترک با کمیته امداد امام(ره) حضور یافتند.
جلسه وبیناری مشترک  تفاهم نامه مشترک میان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد خمینی(ره) با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام(ره) و مدیران کل و مسئولین استان ها برگزار شد.
مریم اسمعیلی معاون کتابخانه های عمومی گلستان در خصوص این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) در کتابخانه های منتخب تنظیم شده است.
مریم اسمعیلی در ادامه گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم نمودن امکان بهره مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در کتابخانه های عمومی برای تمامی مخاطبین و گروه های هدف، اعم از خانواده های تحت حمایت ، کارکنان کمیته امداد(ره) و خانواده های آنها است.
معاون کتابخانه های عمومی گلستان در ادامه  افزود: 9 کتابخانه عمومی در استان گلستان میزبان خدمات مشاوراه ای و روانشناسی راه زندگی «رز» به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) می باشد.
وی در ادامه گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه، گامی بلند درراستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان گلستان برداشته شود و زمینه دسترسی آسان تر به کتاب و کتابخانه برای تمامی اقشار فراهم شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد