hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیمارستان های فرقانی و بهشتی از خدمات پزشکیان به قم

بیمارستان های فرقانی و بهشتی از خدمات پزشکیان به قم

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در قم گفت: احداث بیمارستان فرقانی و احیای بیمارستان شهید بهشتی از خدمات دکتر پزشکیان در قم است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،دکتر محمدرضا یزدان پناه در نشست خبری که در ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در قم، برگزار شد، با اشاره به بداخلاقی هایی از سوی ستاد دکتر سعید جلیلی دیگر نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: از نخستین ساعات بعد از اعلام آرای نهایی و استقبال شرکت کنندگان در این انتخابات از دکتر پزشکیان، بداخلاقی هایی از سوی ستاد های دکتر سعید جلیلی در فضای مجازی در حال انتشار است  که بی حیایی گری را به نهایت رسانده اند.

وی با بیان اینکه رئیس ستاد دکتر جلیلی در تهران با بکار بردن سخنان دور از شأن و نسبت های ناروا با توهین و افترا نسبت به دکتر پزشکیان و دکتر ظریف مشغول مسموم کردن فضای انتخابات است، گفت: با این همه رویدادهای تاثر برانگیز اما ما در مرز پایگاه اخلاق و مدنیت خویش ایستاده ایم و قرار نیست اخلاق را به دلیل منفعت شخصی و آن چیزی که آن را دنبال می کنیم بفروشیم و زیر پا بگذاریم.


 


رئیس ستاد دکتر پزشکیان در قم با اشاره به خدمات شایسته این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با پیگیری دکتر پزشکیان «بیمه روی تخت» بیماران در بیمارستان ها محقق شد.

وی همچنین با اشاره به زمانی که بیمارستان شهید بهشتی (ره) قم از چرخه درمان خارج شده بود، گفت: مردم قم به خوبی در خاطرشان هست که این بیمارستان بزرگ به دلایلی سال ها از خدمات رسانی خارج شده و متروکه شده بود تا جایی که چراغ های اتاق عمل آن را از سقف کنده و برده بودند اما در زمانی که دکتر پزشکیان وزیر بهداشت و درمان بودند با اختصاص بودجه ای این بیمارستان در قم احیا و به چرخه درمان بازگشت.

 وی همچنین اضافه شدن بیمارستان فرقانی به مراکز درمانی قم اشاره و تصریح کرد: بیمارستان فرقانی نیز که طبق وصیت خیر این بیمارستان قرار بود ساخته شود با اختصاص بودجه به این مرکز درمانی توانستیم آن را در اختیار مردم قرار دهیم.

یزدان پناه با تاکید براینکه از سال 1365 مصوب شده بود که در قم دانشکده علوم پزشکی داشته باشیم، تصریح کرد: اما با توجه به اینکه برخی به این موضوع علاقمند نبودند تاسیس دانشکده علوم پزشکی در قم محقق نشد تا اینکه با پیگیری های دکتر پزشکیان بعد از گذشت حدود 15 سال مجوز تاسیس این دانشکده در قم اخذ شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آقای دکتر پزشکیان ادامه دهنده دولت سید محمد خاتمی است که دوست و دشمن به دوران طلایی آن اهتمام دارند، گفت: نباید با سخنان ناروا دوران خدمت دکتر روحانی را نادیده گرفت زیرا که ایشان نیز به مردم ممکلت خیانتی نکرد بلکه باید با افزایش درک و بینش همگان را آگاه کرد که چه کسانی سنگ اندازی کردند و اجازه ندادند برنامه های دولت روی مدار قرار بگیرد.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در قم اضافه کرد: همه دولت ها از اول انقلاب تا دولت شهید رئیسی به مردم شریف ایران خدمت کردند اما مشکلاتی در جامعه بوجود آمده که روی هم جمع شده است و دکتر پزشکیان برای رفع این مشکلات آمده است.

دکتر یردان پناه با تاکید براینکه نمی شود همه را منفور و دزد بخوانیم و بگوییم ما پاکدست هستیم، گفت:  ما برای رفع مشکلات کشور آمده ایم و این مسئله ای هست که باید به آن آگاهی داشت.

وی اضافه کرد: امکانات دولتی برای رای آوری جناب دکتر جلیلی بسیج شده است و در حال هزینه کردن هستند در حالی که ما عکس هایی که از دکتر پزشکیان در سطح شهر نصب کردیم با بی اخلاقی تمام همه را جمع آوری کردند.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: با وجود همه بی اخلاقی ها اما اجازه ندادیم از ستاد دکتر پزشکیان کسی اقدام تلافی جویانه انجام دهد ولی از این بی اخلاقی ها فیلم تهیه شده و در حال تدوین دادنامه برای دادگستری هستیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد