hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برخورداری: من از لیگ برتر هندبال بوندسلیگا و لالیگا پیشنهاد دارم

برخورداری: من از لیگ برتر هندبال بوندسلیگا و لالیگا پیشنهاد دارم

لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان درباره شرایط خود در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.
سعید برخورداری لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان ، بیان کرد: برای فصل آینده از یک تیم قطری و بوندسلیگای آلمان و لالیگای اسپانیا پیشنهاد دارم. قرارداد من با تیم «گودالاراخا» ۳ ساله است و اگر بخواهم ترانسفر بشوم باید باشگاه رضایت بدهد. مبلغ فسخ قراردادم بسیار بالا است و اکنون باشگاه‌ها در حال رایزنی هستند. اگر تیم خوبی باشد که بتواند رقم فسخ قرارداد من را پرداخت کند دوست دارم با آن تیم قرارداد ببندم.



او افزود: باشگاه گودالاراخا مخالف کاهش رقم فسخ قرارداد من است.  طی چند روز آینده تکلیف من  مشخص خواهد شد. امیدوارم بهترین گزینه را انتخاب کنم تا به پیشرفتم در هندبال کمک کند. 
لژیونر تیم ملی هندبال اظهار کرد: دومین سالی است که در هندبال  اسپانیا حضور دارم. پارسال در لیگ دسته یک بازی کردم و جزو ۳ دروازه بان برتر لیگ انتخاب شدم. در نیم فصل با تیم هندبال گودالاراخا اسپانیا قرارداد ۳ ساله بستم. تیم گودالاراخا تیم وسط جدولی است که معمولا بازیکنانی که می‌خواهند شناخته شود در این تیم حضور پیدا می‌کنند. تیم ما عنوان رده هفتم لیگ را کسب دارد که بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه است. در فصل جدید با توجه به خرید‌های خوبی که داشتیم نیم نگاهی به حضور در جام باشگاه‌های اروپا داریم.
او عنوان کرد: در فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم در بین بازیکنان جا بیافتم. در طول فصل به عنوان دروازه بان اول  بازی‌های زیادی به من رسید. یکی از دروازه بانان تیم گودالاراخا از بهترین‌های اسپانیا است. من با تلاش توانستم نهمین دروازه‌بان از نظر تعداد سیو و دومین از نظر درصد سیو بشوم که این عنوان برای من اهمیت بسیار بالایی دارد.

برخورداری: من از بوندسلیگا و لالیگا پیشنهاد دارم/

تیم ملی باید از مربی خارجی استفاده کند

برخورداری در ادامه بیان کرد: رقبای ما از جمله تیم‌های عربی روی هندبال سرمایه گذاری زیادی می‌کنند. این موضوع کار تیم ملی ایران را بسیار سخت می کنند. اگر بخواهیم با رقبای قدرتمند از جمله کشور‌های عربی رقابت کنیم به اطلاعات روز دنیا نیاز داریم. اگر تیم ملی بخواهد نتیجه دلخواه را به دست بیاورد باید از مربی خارجی استفاده کند. تیم‌های آسیایی به رشته هندبال اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.
او در پایان گفت: فکر نمی کنم تا سال آینده فدراسیون برای تیم ملی برنامه خاصی داشته باشد چرا که به المپیک و جام جهانی صعود نکردیم. تمرینات لیگ های اروپایی از اواسط تیرماه آغاز خواهد شد و همه بازیکنان باید به تیم‌های خود باز گردند. طبق شنیده‌ها قرار است از مرداد ماه رقابت‌های لیگ آغاز و تا دی ماه بدون تماشاگر برگزار شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد