hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تشرف علمای اهل سنت گلستان به حرم رضوی و زیارت مزار شهید جمهور

رئیس مرکز اسلامی گلستان خبر داد؛

تشرف علمای اهل سنت گلستان به حرم رضوی و زیارت مزار شهید جمهور

حجت الاسلام دیلم گفت: جمعی از علمای اهل سنت گلستان با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) از مزار شهید آیت الله ریسی زیارت کردند.

حجت السلام دیلم گفت: جمعی از روحانیون و مدرسین اهل سنت استان گلستان با حضور در مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا(ع) از مزار شهید جمهور خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی زیارت کردند.

حجت الاسلام دیلم در ادامه گفت: اهل بیت (ع) و از جمله امام رضا (ع) همواره تلاش فراوانی داشتند تا سنت پیامبر اکرم(ص) در جامعه اجرا گردد و از اینرو اهل سنت نیز محبت و ارادت ویژه ای به اهل بیت پیامبر (ص) دارند.
وی اظهار داشت: مسائل اخلاقی یکی از حوزه‌های مورد توجه امام رضا(ع) در احیاء سنت پیامبر اسلام(ص) بوده و یکی از مسائل مهمی که یک جامعه برای تعالی خود به آن نیاز دارد حوزه اخلاق است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: امام رضا(ع) نه تنها سیره پیامبر(ص) را نقل می کردند بلکه خود عامل به سیره نبوی بودند، در واقع سیره امام رضا(ع) همان سیره پیامبر(ص) بود و همواره به مردم توصیه می‌کردند به سیره ایشان عمل کنند و در زندگی خود به کار گیرند.
حجت الاسلام دیلم، افزود: هدف از بعثت پیامبر(ص) مکارم اخلاق بود و امام رضا(ع) احیاگر دین نبوی و ترویج اخلاق کریمانه و الگوی برتر برای همه مسلمانان در اخلاق، عبادت، شجاعت، تدبر، بخشش و سخاوت است و از همین رو همه دل‌ها مشتاق ایشان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد