hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اعلام حمایت 70 شرکت تعاونی استان البرز از دکتر قالیباف

اعلام حمایت 70 شرکت تعاونی استان البرز از دکتر قالیباف

رئیس ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در کشور گفت: 70 شرکت تعاونی در استان البرز حمایت خود را رسما از دکتر قالیباف اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران،حمید اورعی در گفت و گو با خبرنگاران از عهد و پیمان شرکت های تعاونی استان البرز در راستای حمایت از دکتر قالیباف خبر داد و اظهار کرد: استان البرز یکی از فعالترین استان های کشور است که شرکت های تعاونی را به خوبی سازماندهی کرده است و پس از دیداری که با دکتر قالیاف داشتند به صورت رسمی حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تعاونی های استان البرز 70 مدیر عامل و روسای شرکت تعاونی اعلام بیعت کردند، گفت: تعاونی مصرف فرهنگیان با 25 هزار عضو،اتحادیه تعاونی مشاغل خانگی استان البرز، اتحادیه کارآفرینان و زنان روستایی اتحادیه حمل و نقل و بار و تاکسی داران با زیر مجموعه‌هایشان حضور یافتند و پس از دیدار با دکتر قالیباف حمایت خود را اعلام کردند.

رئیس ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در کشور گفت: گفتمان مشترکی که با تعاونی ها انجام شده به زیر مجموعه و اعضایشان منتقل کردند و آنان نیز از طرح های پنج گانه آقای قالیباف استقبال کردند.

وی اضافه کرد: اعضای تعاونی ها با توجه به اینکه قالیباف امتحان خود را پس داده با دیدن مناظره‌ها با روش و منش ایشان آشنایی پیداکردند و متوجه شدند به آیت الله رئیسی ارادت دارند از نظر اجرایی توانمند هستند از این نامزد اصلح حمایت خود را اعلام کردند.

اورعی بیان کرد: در این راستا مقرر شد شرکت های تعاونی استان البرز با افزایش مشارکت مردم برای حضور در انتخابات پای صندوق رای بیایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد