hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اعلام حمایت رسمی اتاق تعاون و تعاونی های خراسان شمالی از دکتر قالیباف

اعلام حمایت رسمی اتاق تعاون و تعاونی های خراسان شمالی از دکتر قالیباف

رییس ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در کشور گفت: در جلسه ای رسمی هیئت مدیره اتاق تعاون و تعاونی های خراسان شمالی از دکتر قالیباف حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، حمید اورعی در گفت و گویی از اعلام حمایت اتاق تعاون و تعاونی های خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: در راستای تکمیل فرایند ارتباط شرکت های تعاونی از دکتر قالیباف در گفت و گویی که با تعاونی های خراسان شمالی صورت گرفت، این شرکت ها نیز پای کار آمدند و در جلسه ای رسمی حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کردند.

وی با تاکید براینکه ظرفیت های بسیاری در تعاونی ها به ویژه تعاونی های استان خراسان شمالی در حوزه های مختلف وجود دارد،ابراز کرد:ظرفیت ویژه ای در حوزه زنان روستایی وجود دارد که باید به آن بیش از پیش توجه کرد.

رییس ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در کشور بیان کرد: اعضای اتاق تعاون طرح نیاز کارگران استان خراسان شمالی، اتحادیه مسکن و حوزه حمل و نقل صنایع غذایی سهام عدالت از جمله این تعاونی ها بودند که حمایت خود را به صورت رسمی از آقای قالیباف اعلام کردند.

وی همچنین از اعلام حمایت تشکل های روستایی و قالیبافان در این استان خبر داد و گفت: مقرر شد در فرصت باقی مانده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش شود و آقای قالیباف به عنوان نامزد اصلح که بین عموم مردم شناخته تر هستند و سابقه اجرایی مناسبی دارند به مردم معرفی شود تا در روز جمعه شاهد حضور پر رنگ تعاونگران این استان در انتخابات باشیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد