hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سابقه اجرایی دکتر قالیباف بی رقیب است

سابقه اجرایی دکتر قالیباف بی رقیب است

مسئول ستاد تبلیغات تعاونی ها و تشکلات صنفی دکتر قالیباف در خراسان شمالی گفت: سابقه اجرایی 40 ساله دکتر قالیباف در کشور اورا در بین کاندیداهای موجود بی رقیب کرده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سید حمید علوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز رسمی زمان تبلیغات تا کنون به جذب آرا و افزایش مشارکت مشغول بودیم و توانستیم آرای خوبی هم جذب کنیم.

وی بیان کرد: عمده فعالیت در معرفی دکتر قالیباف در این منطقه از کشور روی فضای مجازی تمرکز کردیم  در پلتفرم های داخلی و خارجی  به معرفی و جذب آرا پرداختیم.

علوی افزود: تقریبا در تمام اصناف و تعاونی های موجود توانستیم آرای آنها را جذب کنیم و حتی با اهل سنت نیز نشست برگزار کردیم و آرا آنها را نیز برای دکتر قالیباف جذب کردیم. 

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در خراسان شمالی گفت: با تعاونگران روستایی در زمینه انتخاب کاندید اصلح  جلسه‌های متعددی صورت گرفته  و در این خصوص دغدغه ای وجود ندارد چون توانسته این تعاونگران روستایی را جذب کنیم.   

علوی گفت:  در جلساتی که  برای همراهی اصناف و تعاونگران برگزار می کردیم  ما در ابتدا کارنامه اجرایی دکتر قالیباف مطرح می کردیم چرا که او در برنامه های اجرایی برای عمران و آبادانی همه موانع را هموار می کرد.

وی تصریح کرد: دکتر قالیباف  هشتمین رتبه شهرداری برتر جهان را در کارنامه خود دارد و همین موفقیت ها کمک می کند که بتوانیم او را  به عنوان کاندید اصلح به افراد و گروه های خود معرفی کنیم.  

 مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف درخراسان شمالی اظهار داشت: مردم عزیز و همیشه در صحنه کشور عزیز ما برخلاف تمام دشمنی های غرب در بزنگاها به صحنه آمده است و دشمن را نا امید کرده است. در 8 تیرماه امسال هم حماسه ای ماندگار از حضور مردم ایران در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد کشور ما به برکت ولایت فقیه بحران بزرگی را پشت سر گذاشته است به طور حتم با مشارکت حد اکثری مردم ایران در روز رای گیر کاندیدی برگزیده خواهد شد که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد