hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > واریز ۸.۲ هزار میلیارد تومان به حساب گندمکاران گلستانی

واریز ۸.۲ هزار میلیارد تومان به حساب گندمکاران گلستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: روز گذشته بالغ بر هشت هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران این استان به حساب آنان واریز شد و پیگیری برای پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران ادامه دارد.

روح اله مهری با اشاره به پیگیری‌های روز گذشته استاندار از وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر پرداخت هرچه سریعتر پول گندمکاران اظهار کرد: روز گذشته بالغ بر هشت هزار و 235 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران این استان به حساب آنان واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به رکوردشکنی خرید تضمینی گندم در استان گفت: نیمی از مطالبات گندمکاران استان که تا دوم تیرماه، اسناد آنها به بانک ارسال شده بود، پرداخت شد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و 24 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان این استان خریداری شده است که شامل 49 هزار و 600 کشاورز است که در قالب 162 هزار محموله، گندم تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دادند.

مهری با اشاره به سهم 11 درصدی گلستان از تولید گندم کشور بیان کرد: زمان انتظار پرداخت مطالبات گندمکاران استان نسبت به دیگر استان‌ها کوتاه‌تر بوده و پیگیری‌های ما برای پرداخت مابقی وجوه گندم کشاورزان استان ادامه دارد.

وی با اشاره به ادامه برداشت گندم در استان گفت: برداشت محصول هنوز در برخی ازمناطق شرق و کوهپایه‌ای استان ادامه دارد و پیش بینی ما این است که تا پایان فصل برداشت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن گندم به مراکز دولتی تحویل داده شود.تسنیم

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد