درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 343667 | 06 تیر 1403 ساعت 09:05

ساخت بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان گلستان

استاندار گلستان گفت: در سی و سه ماه خدمت دولت شهید رئیسی، بیش از دوهزار و پانصد واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در این استان ساخته شد.
ساخت بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان گلستان


علی محمد زنگانه در حاشیه آئین واگذاری ۱۴ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در شهرستان آزادشهر افزود: برای مجموع واحد‌های ساخته شده در استان، بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شد.



عکس خوانده نمی‌شود