hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پیام جدید علی دایی درباره حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری/ عکس

پیام جدید علی دایی درباره حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری/ عکس

«علی دایی» با انتشار یک پیام جدید، در خصوص موضع خود درباره انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش شبکه شرق، «علی دایی» با انتشار یک پیام جدید، در خصوص موضع خود درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کرد.

«علی دایی» شهریار فوتبال ایران نسبت به ادعای حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  واکنش نشان داد و موضع خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

پس از «عادل فردوسی‌پور»، نوبت به «علی دایی» رسید و اخباری مبنی بر حمایت او از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری، گمانه‌زنی‌ها و اخبار مختلفی درباره حمایت افراد معروف از کاندیداهای مختلف به گوش می‌رسد و خبرهای زیادی درباره این موضوع منتشر می‌شود؛ اخبار غیررسمی و شایعاتی که اغلب، تکذیب می‌شوند و بسیاری از آن‌ها، دور از واقعیت هستند.

«عادل فردوسی‌پور» در پیامی کوتاه، شایعه حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد؛ پس از او نیز، نوبت به «علی دایی» رسید تا با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، اعلام کند که از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد برخلاف دوره گذشته که ورزشی‌ها حمایت گسترده‌ای از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری داشتند، این بار، ترجیح داده‌اند اظهارنظر خاصی در این خصوص و مسائل سیاسی نکنند.

«علی دایی» با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، در واکنش به اخبار و ادعاهای منتشرشده مبنی بر حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهم کرد.»

علی دایی

منبع: sharghdaily-935255

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد