hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشور نیازمند مرد عمل و میدان است/مردم فریب شعار برخی نامزدها را نخورند

کشور نیازمند مرد عمل و میدان است/مردم فریب شعار برخی نامزدها را نخورند

مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد مرکزی تشکل‌ها و تعاونی‌های دکتر قالیباف گفت: با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، ما نیاز به مرد عمل و مرد میدان داریم؛ این عرصه جایگاه شعار و حرف نیست. 

                                                           
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،مهندس ارشیا خیرمند اظهار کرد: حمایت ما از دکتر قالیباف به دلیل سوابق ارزشمند ایشان از دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکنون است. 
 
وی تصریح کرد: دکتر قالیباف بیش از ۴۰ سال است که در عرصه‌های مختلف حضور موفق و کارنامه درخشانی داشته و دارند که حضور در قرارگاه سازندگی، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، چندین دوره نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی از آن جمله است. 
 
وی گفت: مهم این است که دکتر قالیباف در هر جایگاهی که قرار داشته‌اند محور و اثرگذار بوده؛ به عنوان مثال زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بود از لحاظ تجهیزات و راه‌اندازی کمیسیون ها و سامانه‌های مختلف و دانشکده‌های پلیس تحول بزرگی را ایجاد کرد. 
 
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد مرکزی تشکل‌ها و تعاونی‌های ستاد انتخابات دکتر قالیباف گفت: زمان مدیریت ۱۰ ساله ایشان در شهرداری تهران رکوردار طولانی‌ترین شهرداری برای تهران رقم زده و تغییر و تحولات در ابرشهر تهران، در زمان ایشان بوده است. 
 
وی افزود: دکتر قالیباف در مجلس شورای اسلامی هم یک ثبات مدیریتی را اعمال کردند و در هر جایگاهی قرار گرفتند تحول و تغییر را ایجاد کردند و هم یک ثبات مدیریتی به وجود آوردند که یکی از مهمترین ارکان برای اداره کشور ثبات مدیریتی است که ایشان به نحو احسن دارند. 
 
کشور نیازمند مرد عمل و میدان است 
 
وی با تاکید براینکه با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، ما نیاز به مرد عمل و مرد میدان داریم؛ گفت: این عرصه جایگاه شعار و حرف نیست؛ دکتر قالیباف با توجه به سوابق متعدد و آگاهی و اشراف به مسائل و مشکلات کشور و مدیریت مسائل می‌تواند سردار خدمت باشند. 
 
خیرمند خاطرنشان کرد: دکتر قالیباف علاوه بر داشتن کارنامه اجرایی، کارنامه علمی و پژوهشی مفصلی دارند و نسبت به سایر نامزدها از نظر عملی و اجرایی برتر هستند و می‌توانند برنامه راهبردی برای کشور داشته باشند لذا امید به آینده روشن‌تری برای کشور خواهیم داشت. 
 
با آمدن قالیباف اتحاد بین جامعه افزایش می‌یابد 
 
وی تاکید کرد: از نکات قابل ذکر و قابل توجه این است که روی کار آمدن شخصیتی مانند ایشان سبب می‌شود که اجماع جناحین و اتحاد بین تمام اقشار جامعه افزایش یابد زیرا ایشان از افراد اهل فن استفاده خواهند کرد. 
 
وی تصریح کرد: از همه مهم‌تر دکتر قالیباف همواره همراه مقام معظم رهبری و مورد تایید ایشان وهم‌پیمان با شهدا و سردار شهید سلیمانی و ادامه دهنده راه شهید جمهور بوده و اساس دولت ایشان بهبود وضعیت اقتصادی است و در مقابل حقوق مردم سکوت نخواهند کرد. 
 
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد مرکزی تشکل‌ها و تعاونی‌های دکتر قالیباف اظهارداشت: جذب مشارکت حداکثری و حضور مردم با تمام سلایق و گرایش‌ها مهمترین اقدام در انتخابات و ضامن امنیت کشور است. 
 
وی با بیان اینکه همراه سازی تشکل‌های مختلف در کشور بسیار مهم است، گفت: سعی کردیم این جامعه بزرگ و تاثیرگذار را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب و نامزد اصلح را به آنان معرفی نماییم. 
 
خیرمند گفت: بیش از ۱۰۰ هزار تعاونی فعال با بیش از دو میلیون عضو در کشور وجود دارد و هماهنگی بین تشکل‌های کشور حامی خوبی برای ریاست قوه مجریه و رئیس جمهور خواهد داشت لذا طبق هماهنگی‌هایی با تمام استان‌ها، چک لیست‌هایی مشخص شد با هماهنگی خوب بتوانیم انتخاب اصلح را رقم بزنمی. 
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی نامزدها شعارهای عوام فریب و بی‌اساس مانند اداره کشور بدون مالیات می‌دهند که امکانپذیر نیست، گفت: پس از دوره ها و مشکلات مختلفی که در کشور داشتیم مردم ما باید بدانند که عرصه کنونی جای حرف نیست و برای انتخاب اصلح باید به کارنامه اجرایی و سیاسی نامزدها نگاه کرد. 
 
وی افزود: سایر نامزدها چنین سوابق درخشان مفید علمی و اجرایی را ندارند اما ایشان در بطن مشکلات کشور حضور داشته اند و مردم میدان بودند؛ شعار دادن می تواند خیلی راحت باشد اما مهم این است که شعارها به عمل بیانجامد. 
 
این مسئول ستاد دکتر قالیباف ادامه داد: به عنوان مثال بحث مالیات در تمام کشورها وجود دارد و غفلت از آن اشتباه است منتها مسئله این است که با کمک یک مدیر اجرایی بتوان بحث مالیات را به سمت آبادانی و پیشبرد اهداف کشور سوق داد که آقای دکتر قالیباف به عنوان سردار خدمت به خوبی می‌تواند این اقدام را عملی کند. 
 
وی بیان کرد: وی در تمام استان ها ستاد اقشار مشخص جلسات تبیینی متعدد برای اعضای تشکل‌ها و تعاونی‌ها برگزار شده و اقدامات به صورت دقیق با هدف همکاری و هماهنگی بین تعاونی های کشور رصد می‌شود. 
 
وی گفت: مساله انتخابات و حضور حداکثری بسیار مهم است و ما باید این گذر را به خوبی بگذرانیم تا آینده کشور به بهترین وجه رقم بخورد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد