hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش اقبال عمومی مردم تهران به دکتر قالیباف پس از دومین مناظره تلویزیونی

افزایش اقبال عمومی مردم تهران به دکتر قالیباف پس از دومین مناظره تلویزیونی

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف درتهران گفت: آمارها حکایت از افزایش اقبال عمومی به دکتر قالیباف در تهران دارد که ما نیز تلاش می کنیم به این آمارها اضافه شود .

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، جمال زکی در گفت و گویی با اشاره به محبوبیت دکتر قالیباف بین مردم تهران، اظهار کرد: پس از برگزاری مناظرات تلوزیونی استقبال مردم تهران از ستادهای تبلیغاتی دکتر قالیباف رو به افزایش است.

 وی با تاکید براینکه دکتر قالیباف در دومین دور از  مناظرات نسبت به پنج کاندیدای دیگر برنامه های جامع و کاملتری از خود ارائه داد موجب شد که مردم نسبت به گذشته گرایش بیشتری به این کاندیدای ریاست جمهوری داشته باشند.

زکی با تبیین دلایل استقبال مردم تهران از حضور آقای قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: سابقه اجرایی ایشان در تهران موجب شده که مردم به یقین برسندکه اگر ایشان امور کشور را به دست  بگیرند موفق  خواهند بود .

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف درتهران با تاکید براینکه جوان جامعه امروز به صرف گفتن شعار و حرف قانع نمی شود، گفت: ایشان با کارنامه اجرایی موفق خود نشان داده است که درسطح کلان و کشوری می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و از توان اجرایی بالا برخودار است.

زکی تاکید کرد: سابقه و توان مدیریتی دکتر قالیباف ثابت شده است و کشور ما در این شرایط به یک مدیر توانمند نیاز دارد که بتواند هم در بعد بین الملل و هم در بعد داخلی برای کشورمان کارهای بزرگی انجام دهد.

وی عملکرد ستادها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ستادها به دست مدیران موفقی اداره می شوند که ارزیابی خوبی از وضعیت جامعه دارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد