hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چرا قیمت مسکن‌‌ مهر در پردیس ۲۰ میلیون‌ تومان افزایش یافت؟

چرا قیمت مسکن‌‌ مهر در پردیس ۲۰ میلیون‌ تومان افزایش یافت؟

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت در مسکن‌های مهر گفت: این اقدام به دلیل جلوگیری از نقل و انتقال کاذب و خرید و فروش وکالتی دلالان و محتکران مسکن است.

سید مهدی هدایت ، با اشاره به دلایل افزایش قیمت 20 میلیونی واحدهای مسکن مهر در پردیس اظهار داشت: برج‌های چند واحدی و مسکن مهر‌هایی هستند که ده‌ها بار نقل و انتقال شده‌اند اما هنوز خالی از سکنه است و به دست خریدار واقعی نرسیده است.

وی ادامه داد: دلالان با وکالت یک واحد مسکن مهر را به ده‌ها نفر می‌فروشند و در آخر فردی که وکالتی اقدام به خرید واحدها می‌کند واحدی به نامش نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: جهت جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و محتکران مسکن مهر، خریداران باید تمام نقل و انتقالات را در کارگزاری مسکن مهر انجام دهند تا سند 5 برگی در همان کارگزاری به نام خریدار منتقل شود.

هدایت سپس افزود: هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای متقاضیان نفرات اول و واقعی مسکن مهر نداشته‌ایم و 20 میلیون تومان سوبسید در واقع تصمیمی برای کوتاه کردن دست دلالان و محتکران مسکن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اهداف و تلاش ما پیگیری در ساخت و تحویل مسکن مهر به دست مصرف‌کننده واقعی است بنابراین ضروری است که متقاضیان از هرگونه خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد