hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اطعام غدیر با توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در گرگان

فرمانده سپاه گرگان:

اطعام غدیر با توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در گرگان

 فرمانده سپاه گرگان از توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم این شهرستان در روز بزرگ عید غدیر خبر داد.

محمود علیخانی با گرامیداشت دههٔ امامت و ولایت اظهار کرد: در جشن کیلومتری غدیر که در خیابان چهارراه میدان الی سه راه بهارستان شهرستان گرگان برگزار می‌شود تعداد ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع خواهد شد.  

در جشن کیلومتری غدیر که در خیابان چهارراه میدان الی سه راه بهارستان شهرستان گرگان برگزار می‌شود تعداد ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم توزیع خواهد شد.  

وی از فعالیت یکصد گروه جهادی و هیات مذهبی در جشن بزرگ غدیر در گرگان خبر داد و تصریح کرد: تعداد یکصد ایستگاه صلواتی در جشن کیلومتری غدیر فعال است و در این روز سترگ میزبان مردم ولایتمدار شهرستان گرگان خواهیم بود.

فرمانده سپاه گرگان از افتتاح سه خانه محروم در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت دههٔ ولایت و امامت تعداد ۱۰ باب سرویس و بسته بهداشتی و حمام افتتاح می‌شود.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: در عید غدیر خم خدماتی نظیر ویزیت رایگان، رزمایش کمک مومنانه، پویش همکلاسی مهربان و… صورت می‌گیرد.  

علیخانی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در میدان سیاسی انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمن با القای ناامیدی سعی بر کمرنگ کردن انتخابات دارد اما مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایی همواره ثابت کردند که پای آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و در انتخابات که رزمایش بزرگ ملت ایران است سربلند ظاهر خواهند شد.  

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد