hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بوشهر| مشارکت مردم در طرح تاب‌آوری اجتماعی افزایش یابد

بوشهر| مشارکت مردم در طرح تاب‌آوری اجتماعی افزایش یابد

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: حضور و مشارکت مردم در طرح تاب‌آوری اجتماعی افزایش یابد. مریم آذرشب اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای اجرای باکیفیت طرح تاب‌آوری اجتماعی در سطح استان صورت گرفته است.

او خواستار تلاش تسهیلگران در اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی برای افزایش مشارکت مردم در این طرح شد و ادامه داد: فرمانداری‌ها همکاری و مشارکت بیشتری با سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی داشته باشند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این طرح اضافه کرد: حضور حداکثری مردم محله‌ها در جلسات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

او با تأکید بر همکاری و همراهی فرمانداری‌ها با تسهیل‌گران خاطرنشان کرد: با دستیابی و تدوین یک نقشه راه فاز اصلی اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی که عملیاتی کردن نقشه و پایش مستمر است، آغاز خواهد شد. آذرشب با بیان اینکه مردم در محلاتی که در این طرح حضورداشته‌اند باید نتایج آن را مشاهده کنند، افزود: برای تحقق نقشه راهی که قرار است در اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی تهیه شود باید خودمان به آن باور داشته باشیم.

او با بیان اینکه شرایط اقلیمی استان بوشهر موجب طولانی شدن زمان اجرای طرح می‌شود، گفت: این طرح باید تا پایان شهریور خاتمه یابد ولی با این شرایط تا پایان آبان‌ها برای استان بوشهر وقت گرفتیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد