hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رسیدگی به بیش از نیم میلیون پرونده در دادگستری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان

رسیدگی به بیش از نیم میلیون پرونده در دادگستری گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال در دادگاه‌های این استان به بیش از نیم میلیون پرونده رسیدگی شد.

حیدرآسیابی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به ورود حجم بالای پرونده‌ها به محاکم قضایی استان اظهار کرد: رسیدگی به این پرونده‌ها کار بسیار جهادی می‌طلبد و همکاران ما حتی در منزل هم به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به ورود 557 هزار فقره پرونده به محاکم قضایی و شوراهای حل اختلاف استان در یکسال اخیر گفت: در سال گذشته 407 هزار و 690 فقره پرونده به دادسراها، محاکم و دادگاه‌های تجدید نظر استان و همچنین حدود 150 هزار پرونده نیز به شورای حل اختلاف استان وارد شده است. 

وی گفت: به رغم افزایش تعداد پرونده‌های وارده به محاکم قضایی استان 409 هزار و 425 فقره پرونده مختومه شد که هزار و 735 فقره بیشتر از میزان پرونده‌های ورودی بوده است. 

آسیابی با تأکید بر تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی از سوی دستگاه قضایی استان بیان کرد: در سال گذشته  582 درخواست از سوی واحدهای تولیدی مطرح شدکه 341 مورد رفع مشکل شده است و بقیه هم یا در جریان پیگیری است یا راهی برای حمایت نداشته‌اند.

وی ادامه داد: در سال قبل 429 مورد بازدید از واحدهای تولیدی سطح استان صورت گرفته که 83 مورد از بازدیدها توسط بنده و با حضور دادستان انجام شده و بقیه بازدیدها نیز از سوی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها صورت گرفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد