hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری برنامه های فرهنگی انتخاباتی در ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در یزد

رئیس ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان یزد عنوان کرد:

برگزاری برنامه های فرهنگی انتخاباتی در ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در یزد

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان یزد گفت: فعالیت های این ستاد از روز دوم تیرماه با هدف افزایش مشارکت و جذب آرا و معرفی نامزد اصلح جبهه انقلاب  به صورت رسمی در استان یزد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران،زهرا رستگاری در گفت وگویی با بیان اینکه برای معرفی نامزد اصلح جبهه انقلاب باید تلاشی مستمر داشت، اظهار کرد: این ستاد با برنامه ریزی های هدفمند از دوم تیرماه به صورت رسمی آغاز به کار کرده و تا پنجم تیرماه برنامه های گوناگون فرهنگی انجام می دهد.

وی از برگزاری جشن «رای اولی ها» به همت این ستاد در استان یزد خبر داد و بیان کرد: برای هدایت جوانان به سمت مشارکت و در نهایت جذب آرا با حضور جوانان و دانشجویان درسطح شهر با موضوع ضرورت مشارکت در انتخابات تریبون آزاد برگزار خواهیم کرد.

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان یزد افزود: باتوجه به اهمیت بانوان و نقشی که در این انتخابات بر عهده دارند به هیمن منظور در یکی از روزهای آتی همایش مقام بانوی ایرانی را برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در بین کاندیداهای شرکت کننده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کارنامه و سوابق اجرایی دکتر قالیباف بسیار قابل ملاحظه است و از نظر جهادی هم او یک مدیر بسیار توانمند و کار به شمار می رود.

رستگاری گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی گروه‌های متعددی ایجاد کرده ایم و در زمینه تولید محتوا نیز تولیدات رسانه ای متنوعی درباره دکتر قالیباف و فعالیت های او انجام داده ایم که از روز دوم تیرماه تولیدات رسانه ای را در گروه های متعددی باز نشر خواهیم داد.

 

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد