hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آغاز تنظیم بازار گوشت در فارس

رئیس جهادکشاورزی استان اعلام کرد:

آغاز تنظیم بازار گوشت در فارس

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس با اشاره به آغاز توزیع گوشت گرم در این استان، گفت: توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی، در قالب طرح تنظیم بازار، اجرایی شده است.

مجتبی دهقان‌پور با یادآوری اینکه طرح یاد شده از بیست و نهم خرداد در شیراز شروع شده است، گفت: در این طرح قیمت عرضه در فروشگاه‌ها به ازای هرکیلوگرم، ۲۹۹هزار تومان تعیین شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد که شعب مختلف فروشگاه‌های رفاه و کورش، از اماکن عرضه این کالا است، گفت: علاوه بر این در فروشگاه هایپر گوشت بهین واقع در خیابان فلسطین شیراز، این کالا عرضه می‌شود.

دهقان‌پور یادآور شد که فعلا ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله برای توزیع در فروشگاه‌های یاد شده، تخصیص یافته است.

او اضافه کرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و کارگران می‌توانند با ثبت درخواست در سامانه سازمان جهاد کشاورزی فارس نسبت به تهیه این نوع گوشت برای اعضای خود اقدام کنند.

رئیس جهادکشاورزی فارس خاطرنشان کرد: حجم قابل توجهی از واردات گوشت گرم توسط بخش خصوصی و از مبدا کشور برزیل انجام می‌شود.

این مقام مسئول تقویت زنجیره تولید را از اهداف واردات گوشت دانست و گفت: پیش بینی می شود با افزایش سیر صعودی واردات گوشت، بازار این محصول به ثبات رسیده و شاهد تثبیت و نزول قیمت ها باشیم.

او ضمن بیان اینکه ایجاد توازن بین تولید و مصرف از دیگر اهداف واردات گوشت قرمز به شمار می‌رود، گفت: با توجه به افزایش قیمت این کالا در ماه‌های گذشته، واردات برای کمک به معیشت مردم در دستور وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اضافه کرد: محدودیتی برای واردات گوشت گرم و منجمد وجود ندارد و بسته به میزان تقاضای مردم توزیع گوشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد