hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح در قم

انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان‌های همجوار قم، گفت: کمتر از48  ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و طی عملیات پیچیده پلیسی هر 6 عضو این باند دستگیر شدند
به گزارش رویداد ایران_قم،سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه طلا فروشی در قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان تشکیل و موضوع در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.
  فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی کمتر از 48 ساعت مخفیگاه این افراد در باغی در یکی از روستاهای شهرستان همجوار قم شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری آن‌ها به شهرستان مذکور اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر 6 عضو این باند را دستگیر کردند.
  سردار میرفیضی گفت: سپس طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، 3 قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 43 تیر جنگی و 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 22 تیر جنگی کشف شد.


  وی افزود: پس از انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان قم و تحقیقات صورت گرفته، به سرقت مسلحانه از 2 مغازه طلافروشی در قم و همچنین سرقت از 2 بانک در شهرستان همجوار استان اعتراف کردند.
  فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد