hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری جشن ازدواج 110زوج جوان قمی

به همت موسسه نیکوکاری غدیر

برگزاری جشن ازدواج 110زوج جوان قمی

رییس موسسه نیکوکاری غدیرگفت: به همت خیرین موسسه نیکوکاری غدیر 110 جوان قمی زندگی مشترک خود را  در ایام مبارک دهه ولایت آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،غلامرضا محمدی پور در مراسم جشن ازدواج 110 جوان قمی که با حضور جمعی از خیرین و مسئولان استانی و یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم در تالار شهر آفتاب برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: این امر باعث  افتخار است که به همت خیرین افرادی از مددجویی به مرحله مددکاری و کارآفرینی می رسند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیریه نیکوکاری و کارآفرینی فروغ اندیشه غدیر گفت: این خیریه از سال ۹۴ تاسیس و مجوز آن از سوی استانداری قم صادر شده است.

محمدی پور با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ خیریه در قم فعالیت دارند بیان کرد: در طی این مدت همه تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف انجام دادیم و می‌توان اذعان کرد که جز ۱۰ خیریه برتر هستیم.

وی ادامه داد: این خیریه به موضوع جوانی جمعیت توجه ویژه ای داشته و در این راستا کلاس‌های آموزشی و مشاوره قبل و بعد از ازدواج برای زوج‌ها برگزار می‌کند.

رییس موسسه نیکوکاری غدیر با بیان اینکه این خیریه از کارآفرینان نیز حمایت‌های ویژه ای دارد گفت: موضوع فرزندآوری نیز مورد توجه این مرکز است و برای تولد فرزند سوم ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای مددجویان سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس برنامه ریزی می‌شود و کمک‌هایی نیز به هیات‌های مذهبی صورت می‌گیرد.

محمدپور افزود: در بحران‌های اجتماعی نیز خیریه غدیر در میدان حضور دارد و طی این مدت نیز در کمک به مردم غزه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تاسیس مرکز بازپروری و درمان اعتیاد از جمله اقدامات این مرکز بوده، چرا که اعتیاد با خود معضلات بسیاری به دنبال دارد و در این حوزه مطالعات وسیعی صورت گرفته و تصمیم بر این شد با مجموعه کنگره ۶۰ همکاری‌های مشترکی داشته باشیم و این مرکز در قم ایجاد شود.

رییس موسسه نیکوکاری غدیر ادامه داد: کنگره ۶۰ به صورت اصولی و علمی در حوزه ترک اعتیاد فعالیت دارد و نسبت به سایر مراکز اقدامات بهتری داشته است.

وی بیان کرد: محلی در زمینی در حدود هزار متر در کنار خیریه غدیر احداث شده و در حال حاضر ۲۰۰ مددجوی معتاد در این مرکز مراحل درمان خود را طی می‌کنند.

محمدپور گفت: پرداخت مستمری به مددحویان از جمله اقدامات دیگر این مرکز است، چرا که برخی از خانواده‌ها مشکلات مالی بسیاری دارند که این روش می‌تواند بخشی از مسایل ضروری آنان را برطرف کند.

رییس موسسه نیکوکاری غدیر اضافه کرد: مرکز نیکوکاری غدیر ساختار خودش را دارد و ورود هر یک از افراد به این مجموعه تعریف خاصی دارد و پس از بررسی‌های لازم مددجویان پذیرش می‌شوند و از امکانات و خدمات موسسه بهره مند می‌شوند.

موسسه خیریه غدیر دارای شفافیت مالی است

وی با بیان اینکه خیریه غدیر دارای شفافیت مالی است افزود: تراز مالی این مرکز در پایان هر سال مشخص است و امید داریم همین شفافیت مالی سبب کمک بهتر مردم و خیرین به این تشکل شود.

محمدپور بیان کرد: تلاش داریم تعداد مددجویان را به ۵ هزار نفر برسانیم و خدمات خوبی به آنان در بخش‌های مختلف ارائه دهیم.

وی گفت: خیریه غدیر با سایر خیریه‌های استان هم افزایی و تعامل دارد که در این راستا می‌توان با ایجاد یک نرم افزار خدمات مطلوب‌تری به افراد نیازمند ارائه و عدالت در توزیع خدمات هم مراعات شود.

رییس موسسه نیکوکاری غدیر با اشاره به طرح خیر ماندگار گفت: تیمی در این زمینه با دو هزار نفر ساعت کار در جهت تحقیق و بررسی نیازهای استان با شاخص‌های مورد نظر در حال فعالیت هستند و امیدواریم به زودی این طرح به سرانجام برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد