hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شورای اجرایی بازوی توانمند هلال‌احمر در رفع مشکلات است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

شورای اجرایی بازوی توانمند هلال‌احمر در رفع مشکلات است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان در جلسه شورای مدیران استان ضمن تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجامع هلال‌احمر عنوان کرد انتخاب اعضای شورای اجرایی در هلال احمر با هدف ایجاد بازویی توانمند برای رفع مشکلات هلال‌احمر باشد.

جلسه شورای مدیران هلال‌احمر استان با دستور کار برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدات انتخابات مجامع هلال‌احمر و برنامه‌های جاری استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری که مهم‌ترین موضوع حال حاضر کشور است تاکید کرد.

وی افزود: به گفته دکتر کولیوند رئیس جمعیت، هر جایی که نیاز به ورود هلال‌احمر باشد بی درنگ وارد عمل می‌شویم و امروز برای تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، با حفظ اصول بی طرفی و بی غرضی و رعایت احترام به همه کاندیداها تمام تلاش خود ر به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به کسب رتبه برتر دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر استان اشاره کرد و از اقدامات انجام شده در این حوزه به ویژه از حجت الاسلام مهدوی قدردانی کرد.

همچنین با اشاره به مراسم کشوری روز جهانی صلیب سرخ از رتبه‌های کسب شده در معاونت های امدادونجات، جوانان و روابط عمومی تقدیر و بیان کرد زحمات همکاران و داوطلبان در حوزه‌های مختلف کاملا مشهود است.

وی در ادامه با اشاره به رعایت اخلاق مداری در مسیر خدمت خاطر نشان کرد: انتخاب مجامع هلال‌احمر در پیش است تمهیدات لازم را برای مشارکت حداکثری اعضا بکار گرفته شود. در انتخابات اعضای شورای اجرایی هم انشالله افرادی انتخاب شوند که بتوانند با استفاده از ظرفیتهای درونی و به ویژه برون سازمانی، نیل به اهداف جمعیت را تسهیل کنند و از بداخلاقی در این حوزه بسیار مهم پرهیز کنند.

 مدیرعامل استان در این جلسه بر اهتمام برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر تاکید کرد و افزود: هر آنچه که امروز داریم از برکت ولایت است و همه وظیفه داریم از امنیتی که در سایه ولایت در کشور برقرار است صیانت کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد