hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جزئیات درگیری جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد مسعود پزشکیان در صداوسیما؛ کارشناس نزدیک به جلیلی چه تهمتی به مشاور پزشکیان زد؟/ ویدئو

جزئیات درگیری جنجالی «محمد فاضلی» و «شهاب اسفندیاری» در میزگرد مسعود پزشکیان در صداوسیما؛ کارشناس نزدیک به جلیلی چه تهمتی به مشاور پزشکیان زد؟/ ویدئو

ادعاها و صحبت‌های بی‌اساس و غیرکارشناسی «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی، به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» باعث تشنج و درگیری در جریان پخش زنده برنامه میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان شد.

به گزارش شبکه شرق، میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، با ادعاها و صحبت‌های بی‌اساس و غیرکارشناسی «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» به درگیری کشیده شد.

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اتهامات ناروا و صحبت‌های بی‌اساس «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد. در پی این تشنج و درگیری، صداوسیما اجازه پاسخ‌گویی به محمد فاضلی را نداد و میکروفون او را قطع کرد.

در واکنش به این اظهارات تند و رفتارهای ناشایست «شهاب اسفندیاری»، «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، میکروفن خود را که صدای آن توسط صداوسیما قطع شده بود، پرت کرد و جلسه میزگرد را ترک کرد.

«سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» همراهان «مسعود پزشکیان» در این میزگرد بودند. «شهاب اسفندیاری» و «حسین انتظامی» هم کارشناسان تخصصی صداوسیما در میزگرد فرهنگی بودند.

ویدئوی درگیری لفظی شدید بین «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» و «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به سعید جلیلی در صداوسیما را در ادامه، می‌توانید ببینید.

منبع: sharghdaily-934717

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد