hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تنش و تسویه حساب شخصی در میزگرد صداوسیما / تهمت کارشناس نزدیک به جلیلی به مشاور پزشکیان / صداوسیما میکروفن‌ها را قطع کرد/ ویدئو

تنش و تسویه حساب شخصی در میزگرد صداوسیما / تهمت کارشناس نزدیک به جلیلی به مشاور پزشکیان / صداوسیما میکروفن‌ها را قطع کرد/ ویدئو

در میزگرد فرهنگی تهمت اسفندیاری کارشناس نزدیک به جلیلی به فاضلی مشاور پزشکیان باعث تشنج شد.

به گزارش شبکه شرق، دقایق پایانی میزگرد فرهنگی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با اظهارات کارشناس صداوسیما به تنش کشیده شد.

مسعود پزشکیان امروز با همراهی محمد فاضلی، استاد دانشگاه و جامعه‌شناس و بهشتی، کارشناس فرهنگی در میزگرد فرهنگی صداوسیما حاضر شد. دقایق پایانی این میزگرد با تسویه حساب شخصی شهاب اسفندیاری علیه محمد فاضلی به تنش انجامید. اسفندیاری معتقد بود موضوع کنار گذاشتن فاضلی از دانشگاه دروغ بوده و جوسازی اما فاضلی، این اظهارات را دروغ خواند اما صداوسیما میکروفون هر ۲ آنان را قطع کرد. اقدامی که با عصبانیت فاضلی مواجه شد و او به نشانه اعتراض، برنامه را ترک کرد و تاکید کرد که متاسف است برای سازمانی که کارشناسانی را می‌آورد که مشکل شخصی با دیگر افراد دارند.

دیروز نیز اظهارات فواد ایزدی علیه محمد جواد ظریف و توافق برجام با انتقادات افکار عمومی همراه شده بود به ویژه آنکه سوالات ایزدی از سعید جلیلی، بیشتر به تعریف و تمجید شباهت داشت.

 

منبع: sharghdaily-934699

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد