hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آغاز به کار ستادهای استانی تشکل ها و‌تعاونی های دکتر قالیباف

اورعی عنوان کرد :

آغاز به کار ستادهای استانی تشکل ها و‌تعاونی های دکتر قالیباف

 رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف گفت: ستادهای استانی  تشکل ها و تعاونی ها در سطح کشور تشکیل شده است و در تلاش هستیم ستاد شهرستان ها نیز برای معرفی بیشتردکتر قالیباف در سطح گسترده تری ایجاد شود .


 به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حمید اورعی با اشاره به اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری ۶نفر شرکت کرده اند که همگی افراد صالح و پاک دستی هستند، اظهار کرد: در این میان دکتر قالیباف به علت سابقه فعالیت های اجرایی که داشته است می تواند در جایگاه ریاست جمهوری به نظام جمهوری اسلامی و مردم خدمت کند.
 رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف با بیان اینکه دکتر قالیباف در دوره 40 سال مدیریت اجرایی خود امتحانش را پس داده است بیان  کرد: ایشان در طول این سال ها سابقه خدمت در فرماندهی لشکر پنج نصر در دفاع مقدس گرفته تا ریاست در قوه مقننه سابقه اجرایی درخشانی داشته است.
وی افزود: کشور ما دراین شرایط به یک رییس جمهور اجرایی نیاز دارد، دکتر قالیباف در دفاع مقدس  در حالی که 20سال بیشتر نداشت  فرمانده بودند و بعدها نیز به عنوان فرماندهی هوا و فضا  نیروی انتظامی که واقعا کارهای درخشانی  را  رقم زده است.
وی همچنین به دوران حضور آقای قالیباف    در سمت شهردار تهران،گفت: در این دوره کارهای بزرگ عمرانی و اجرایی انجام شده است که همواره ساکنان پایتخت از دوره ریاست بر شهرداری تهران به نیکی یاد می کنند.
رئیس ستاد کشوری تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف تصریح کرد: انتخابات در کشور ما بسیار مهم است بنابر این باید علاوه بر تمرکز  در انتخاب کاندید اصلح بر مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نیز تلاش کنیم چرا که افزایش مشارکت بر اقتدار و جایگاه کشورمان در مجامع جهانی خواهد افزود. 
اورعیبا گرامیداشت یاد و خاطره رییس جهمور شهید ابراهیم رئیسی افزود:مردم  عزیز ایران در روز 8تیرماه برای ادامه دادن به راه شهید رئیسی به پای صندوق های رای خواهند آمد و به جهان نشان خواهند داد که این ملت بزرگ در طول تاریخ انقلاب اسلامی از امتحان های سخت پیروز و سربلند بیرون آمده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد