hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > جنجالی که وعده عجیب علیرضا زاکانی درباره قیمت بنزین به‌پا کرد/ ویدئو و عکس

جنجالی که وعده عجیب علیرضا زاکانی درباره قیمت بنزین به‌پا کرد/ ویدئو و عکس

ضحبت‌های «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره قیمت بنزین، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه شرق، «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «قیمت بنزین را از ۳۰۰۰ هزار تومان، به ۱۵۰۰ هزار تومان اصلاح می‌کنم.»

وعده انتخاباتی و صحبت‌های «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره قیمت بنزین، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

«علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که مدعی بازگشت قیمت بنزین به لیتری ۱۵۰۰ هزار تومان شده بود، با اظهارات خود واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است. علیرضا زاکانی حالا در اظهارات جدیدی، مدعی تک‌نرخی کردن بنزین در صورت پیروزی در انتخابات شده است.

«علیرضا زاکانی» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد اقتصادی اظهار داشت: «قیمت بنزین را از ۳۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان اصلاح می‌کنم.»

 

 

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما درآمدهایمان ریالی است اما هزینه کردمان نسبتی با دلار دارد و مناسبات کشور برهم ریخته است فساد اقتصادی موضوع دیگری است که با آن مواجه هستیم عده ای سر چشمه نشسته اند و استفاده می کنند مردم حق دارند اعتراض کنند که چرا برای ما نیست و برای عده ای خاص هست.

 

علیرضا زاکانی در میزگرد اقتصادی گفت: شرایط کشور شرایطی است که نیاز به تحول دارد تحول در راستای توسعه عدالت و ارتقای کشور. دیشب بیانم این بود در مناظرات که ما ۴ سرفصل را تاکید می کنیم اول آزاد سازی اقتصاد از کمند ارز و دلار و توجه و تقویت ارزش پول ملی . یعنی پول ملی را هم برای قیمت گذاری و هم سرمایه و خرید استفاده کنیم نکته دوم جهش تولیدوجلوگیری از خام فروشی بر پایه دانش و علم برای ایجاد ارزش افزوده ویژه در محصولات که اساسا تحریم پذیر نیست. مشارکت سوم نکته سوم است برای ایجاد حاکمیت مردم بر اقتصاد و توجه به خصوصی سازی درست و چالاکی دولت و عبرت گرفتن از مشکلاتی که اتفاق افتاده است نکته چهارم خلق ثروت همراه با توزیع عادلانه ثروت است مردم حاکم و شریک هستند و از این وضعیت سود می برند.

 

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمع کردن دست و پای سیاست به معنای دخالت بی‌جا کردن در حوزه اقتصاد و سپردن کار به کاردان را دنبال خواهم کرد. قیمت بنزین ۳۰۰۰ تومانی را به ۱۵۰۰ تومان اصلاح می‌کنم. شرکت‌های دولتی هم باید خصوصی شوند نه مثل گذشته که اختصاصی شدند. دست و پای دولت در حوزه اقتصاد زیادی بلند شد. اقتصاد با دستورالعمل درست نمی‌شود بلکه باید به قاعده خودش انجام شود. قبول دارم که اقتصاد ایران خیلی سیاست‌زده شده است.

واکنش عباس عبدی به سخنان دیشب علیرضا زاکانی در مورد قیمت بنزین

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات علیرضا زاکانی در رابطه با بنزین توییتی منتشر کرد.

عباس عبدی فعال سیاسی در توییتی به اظهارات علیرضا زاکانی واکنش نشان داد.

عبدی در این توییت نوشت:

«زاکانی: قیمت بنزین را از ۳۰۰۰ به ۱۵۰۰ تومان اصلاح می‌کنم.

‌به این حرف و گوینده آن کار ندارم. ولی شورای نگهبان باید متر و معیار‌های سنجش خود را برای تایید صلاحیت‌ها اعلام کند شاید برخی برای اهدافی متفاوت از ریاست‌جمهوری تأیید شده‌اند.
 

منبع: sharghdaily-934673

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد