hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > گزینه هلندی پرسپولیس منتفی شد!

گزینه هلندی پرسپولیس منتفی شد!

به دلیل برخی حواشی عجیب احتمالا حضور مربی مطرح هلندی در پرسپولیس منتفی خواهد شد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ با جدایی اوسمار ویرا از سرمربیگری تیم پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک سرمربی برای نیمکت این تیم در لیگ برتر بیست و پنجم هستند.
به گزارش فارس، در این‌باره در روزهای اخیر اسامی زیادی مطرح شد اما تا این لحظه باشگاه پرسپولیس هنوز نام سرمربی جدید خود را اعلام نکرده و به نظر می‌رسد مذاکرات در این باره همچنان ادامه دارد.
یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای سپردن نیمکت این تیم، فنت شیپ از کشور هلند است که مذاکرات خوبی هم با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود اما به نظر می‌رسد حضور او در تهران با اما و اگرهای زیادی همراه باشد چرا که اخیرا حواشی عجیبی از این مربی در رسانه‌ها منتشر شده است. با اینکه توافقاتی هم به دست آمده بود اما شاید این قرارداد بسته نشود.
انتشار برخی از اسکرین‌شات‌های پیام‌های این مربی در فضای مجازی باعث شده تا حاشیه عجیبی گریبان فنت‌شیپ هلندی را بگیرد و شاید همین مساله باعث شود تا باشگاه پرسپولیس قید همکاری با این مربی را بزند.
باید دید که باشگاه پرسپولیس توان حل این مشکل را دارد تا فنت‌شیپ را به تهران بیاورد یا اینکه به دنبال جذب یک مربی دیگر خواهد رفت.

258 258

منبع: khabaronline-1921411

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد