hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اتفاق عجیب در پیش‌فروش بلیت قطار‌های تابستانی و بلیت قطار تیرماه ۱۴۰۳/ بلیت قطار تمام شد!

اتفاق عجیب در پیش‌فروش بلیت قطار‌های تابستانی و بلیت قطار تیرماه ۱۴۰۳/ بلیت قطار تمام شد!

پیش‌فروش بلیت قطار‌های تابستانی تمام شد.

به گزارش شبکه شرق، طبق اعلام راه‌آهن، بنا بود از ساعت ۸ امروز، پیش‌فروش بلیت‌ قطار مسافری نیمه اول تیرماه آغاز شود اما طبق بررسی‌ها، سایت فروش با اختلال مواجه شده است؛ این درحالی است که تمام بلیت‌ها هم به فروش رسیده است.

براساس اطلاعیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بنا بود پیش‌فروش اینترنتی نیمه اول بلیت‌های مسافری تیرماه از امروز «سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳»، سایت ۸ صبح آغاز شود اما با توجه به بررسی‌های خبرنگار مهر سایت مورد نظر با اختلال مواجه شده است.

همچنین بنا بود، پیش‌فروش حضوری بلیت‌ قطارهای مسافری در بازه زمانی ذکر شده، از ساعت ۱۱ امروز، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.

طبق بررسی‌ها، ظرفیت پیش‌فروش بلیت‌ها تکمیل شده است؛ حال سوال اینجاست که در حالی که سایت با اختلال مواجه شده است، چگونه متقاضیان بلیت را خریداری کرده‌اند!

پیش فروش بلیت قطار‌های تابستانی تمام شد

در حالی که از ساعت ۸ صبح امروز، پیش‌فروش بلیت قطار‌های تابستانی آغاز شده بود اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در همان دقایق اولیه، پیش‌فروش بلیت‌ها به اتمام رسید.

در حالی که پیش‌فروش بلیت قطارهای تابستانی قطار با تاخیر آغاز شد و مقرر شد که از امروز «۲۹ خردادماه»، از  ساعت ۸ صبح، پیش‌فروش بلیت قطارها آغاز شود اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، پیش‌فروش بلیت‌ها شروع نشده، به اتمام رسید و ظرفیت بسیاری از قطارهای مسیرهای پرتردد از جمله مشهد و تبریز تکمیل شده است.

این در حالی است که طبق اعلام «جلال مختاری» سخنگوی شرکت راه‌آهن، پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی یک تا «۱۵ تیرماه» در تمامی محور‌ها (مسیر‌های رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیر‌های برگشت تا ۱۶ تیر)، از ساعت ۸ صبح، روز سه‌شنبه «۲۹ خردادماه»، از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.

سخنگوی شرکت راه‌آهن افزود: «پیش‌فروش حضوری بلیت‌ها هم ۳ ساعت بعد، از ساعت ۱۱، از طریق مراکز مجاز فروش و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.»

سخنگوی شرکت راه‌آهن اظهار کرد: «هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.»
پیش فروش بلیت قطار

منبع: sharghdaily-934533

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد