hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > جوانان نخبه برای انتخابات نظام مهندسی وارد عرصه شوند

سرپرست راه و شهرسازی فارس:

جوانان نخبه برای انتخابات نظام مهندسی وارد عرصه شوند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: فضایی باید ایجاد شود که مهندسان نخبه و جوان در عرصه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کاندیدا شوند.

ناصر رضایی در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد، گفت: شما اساتید و پیشکسوتان باید فضایی ایجاد کنید که زمینه انتخاباتی سالم و پرشور برای مهندسان فراهم شود و به میدان بیایند و برای کاندید هیئت مدیره ثبت نام و به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات نظام مهندسی بسیار مهم و پراهمیت است و می‌تواند در بسیاری از عرصه‌ها اتفاقات مهم را رقم بزند.

ناصر رضایی با اشاره به ۳۵ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس متذکر شد: جوانان نخبه بسیاری در سراسر استان عضو سازمان نظام مهندسی هستند و باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده و فضایی درست شود که از تمام شهرستان‌ها مهندسان بتوانند وارد این فضای رقابت شوند.

سرپرست راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: اغنا کردن جامعه مهندسی در استان می‌تواند پیامدهای خوبی را در سایر ارکان جامعه به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد