hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدئو) همه چیز در مورد سریال داریوش کار جدید هادی حجازی فر

(ویدئو) همه چیز در مورد سریال داریوش کار جدید هادی حجازی فر

با به پایان رسیدن سریال افعی تهران، سریال داریوش ساخته هادی حجازی فر، جایگزین شد.

«داریوش» ساخته هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی سریال جدید و اختصاصی فیلم‌نت است .
«داریوش»؛ سریال تازه نوید محمودی پس از سریال محبوب و جریان‌ساز «پوست شیر» محسوب می‌شود و اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال داریوش

اسامی بازیگران سریال داریوش

  • هادی حجازی فر
  • سحر دولتشاهی
  • مهرداد صدیقیان
  • ژیلا شاهی
  • عباس جمشیدی فر
  • رامین راستاد
  • امیر نوروزی
  • کیوان ساکت اف
  • رایان سرلک
  • سیدعلی صالحی
  • سعید امیرسلیمانی و...

تیزر سریال داریوش

سریال داریوش کی پخش می شود؟

زمان پخش سریال داریوش چهارشنبه‌ها از فیلمنت خواهد بود؛

پوستر سریال داریوش

بلافاصله بعد از پایان سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، از پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، رونمایی شد تا مخاطبان از همین حالا منتظر تماشای یک اثر قدرتمند به جای «افعی تهران» باشند. امروز جمعه 25 خرداد از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد. براساس این تیزر خود هادی حجازی‌فر در نقش داریوش ظاهر شده و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک هم دیگر بازیگران آن هستند.

15_11zon (4)

جمعه 25 خرداد با انتشار اولین تیزر سریال «داریوش» به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر، تا حدودی با حال‌وهوای آن آشنا شدیم؛ سریالی که به تعبیر خیلی‌ از کاربران شبکه‌های اجتماعی، حال‌وهوایی نزدیک به «پوست شیر» دارد و حضور بازیگرانی مثل ژیلا شاهی و مهرداد صدیقیان هم به یادآوری آن فضا دامن زده است.

16_11zon (5)

سحر دولتشاهی که تا هفته گذشته با بازی در نقش تراپیست سریال «افعی تهران» در مرکز توجه‌ها قرار داشت در این سریال با گریمی جدید به میدان آمده و یکی از بازیگران اصلی است. رامین راستاد در دهه هشتاد به واسطه بازی خوبش در سریال «زیر تیغ» بسیار مورد توجه قرار گرفت اما پس از آن نتوانست آن موفقیت را تکرار کند. حالا از روی همین تیزر هم می‌شود فهمید قرار است مجددا شاهد بازی اثرگذاری از او باشیم.

17_11zon (4)

محسن قصابیان، بازیگری که مخاطبان بیشتر او را با نقش اصلی فیلم «منصور» به یاد می‌آورند ، در «داریوش»، نقش مقابل هادی حجازی‌فر را بازی کرده. اوایل تیزر او را با قمه‌ای در دست و سروصوتی خونی می‌بینیم که نشان از رویارویی او با کاراکتر اصلی یعنی «داریوش» می‌دهد. امیر نوروزی که طی دو سال اخیر نقش‌های متفاوتی در سریال‌های «روزی روزگاری مریخ» ، «قهوه ترک» ، «حیثیت گمشده» بازی کرده بود در سریال «داریوش» هم حضور دارد. با توجه به شناختی که از توانایی‌های این بازیگر سراغ داریم باید منتظر یک بازی متفاوت دیگر از او باشیم. عباس جمشیدی‌فر هم یکی دیگر از بازیگران سریال «داریوش» است. او طی این سال‌ها توانسته توانایی‌های خود را ایفای نقش‌های جدی نیز به رخ بکشد و حالا سریال هادی حجازی‌فر فرصت دوباره‌ای را برایش مهیا ساخته است.

18_11zon (3)

سریال «داریوش» هم مثل «پوست شیر» از محبوبیت نام و صدای یکی از خواننده‌های مشهور پیش از انقلاب استفاده کرده. عنوان سریال با اینکه از نام شخصیت اصلی گرفته شده است اما یادآور نام داریوش اقبالی هم هست. این شباهت نام، با موسیقی خاطره‌انگیز «یاور همیشه مومن» در انتهای تیزر تکمیل می‌شود. پیش از این، عنوان «پوست شیر» هم از یکی از آهنگ‌های محبوب ابی گرفته شده بود و پخش این آهنگ با استقبال زیادی مواجه شد.

هادی حجازی‌فر هشت سال پیش با بازی در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و در این مدت توانست خودش را علاوه بر بازیگری در فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی هم ثابت کند. او را در این مدت نقش‌های متفاوتی ایفا کرد و در بخش مهمی از آنها موفق شد امضای خوبی از خودش به جا بگذارد.

او بعد از تجربه موفقش در کارگردانی فیلم- سریال «موقعیت مهدی» پا ساخت سریال «داریوش» پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشته است.. با تماشای تیزر سریال و اسامی بازیگرانی که در آن حضور پیدا کرده‌اند می‌توانیم به جذابیت آن امیدوار باشیم. باید منتظر باشیم و ببینیم حجازی‌فر این‌بار قرار است چگونه غافلگیرمان کند و تا چه حد موفق می‌شود نبض شبکه نمایش خانگی را با «داریوش» در دست بگیرد. این سریال به‌زودی چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: دلگرم

منبع: faradeed-193450

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد