hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شهادت می‌دهم فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد

شهادت می‌دهم فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: به عنوان کسی که معاون رئیس جمهور و عضو همه شوراهای عالی کشور بودم و در بطن کار اجرایی حضور داشتم شهادت می‌دهم فرق می‌کند که چه کسی رییس جمهور باشد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: به عنوان کسی که معاون رئیس جمهور و عضو همه شوراهای عالی کشور بودم و در بطن کار اجرایی حضور داشتم شهادت می‌دهم فرق می‌کند که چه کسی رییس جمهور باشد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و‌ توسعه در این نشست گفت: در۸ تیرماه رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد. این موضوع می‌تواند توسط خدا و خودشان انتخاب کردند. اگر خودشان انتخاب کنند رئیس جمهور خودشان را انتخاب کنند و اگر نیایند گروهی انتخاب خواهندکرد که نتیجه ان مورد رضایت مردم نخواهد بود. اگر مردم انتخاب نکنند این دو عذر می‌تواند موجه باشد. یک عذر این است که می‌گویند ما در ۶ نفر یا تعدادی که شانه برای انتخابات جمهوریت پیدا کردند پیدا نکردند و دیگر بجوییم.

وی افزود: در بین این ۶ نفر آیا کسی هست که ما بگوییم این فرد می‌تواند نماد جمهوریت باشد و چه شاخص‌هایی می‌توانیم قائل باشد. باید در سطحی که فاخر باشد شما در این عرصه نسبت به دکتر پزشکیان کسی را داریم که عالی‌ترین و بالاترین درجه علمی و فوق تخصصی را دارد. به تبع ایشان در عرصه علمی بالاترین مدرک که فرد در دانشگاه داشته باشد و در شان جامعه ما دارد. در قوه مجریه بالاترین پست دستگاه‌های اجرایی وزارت است. ایشان پنج دوره نماینده مردم بودند نمادی از خواست و اراده مردم بودند. زمانی که مردم پای صندوق نرفتند و به نمایندگان شایسته رای ندادند اما ۹۰ هزار نفر به ایشان رای دادند و وارد مجلس شدند. نکته دیگر انکه این فرد تجربه فاخر است. ملت نجیب و پاکی هستیم و می‌خواهیم رئیس جمهور پاک داشته باشیم شما پاکدامن‌تر از اقای پزشکیان پیدا نمی‌کنید. ایشان حتی بعد از درگذشت همسرشان حاضر به تجدید فراش نشد و به حفظ خانواده مشغول شد. 

وی تصریح کرد: اگر کسی رای نداد و بگوید هر کس رئیس جمهور شود تصمیمی دارد قطعا این حرف مستند نیست به عنوان کسی که معاون رئیس جمهور عضو همه شوراهای کشور بودم در درون کارهای اجرایی بودم شهادت بدهم فرق می‌کند که چه کسی رییس جمهور باشد تا رضایت مردم راجلب کند. مردم می‌خواهند رئیس جمهوری داشته باشند تا نیازهای نسبی ان را فراهم می‌کند. چه کسی می‌تواند نماد باشد و برای رفاه مردم را فراهم کند. 

اگر کسی اراده کند راه اهن تهران و تبریز سه ساعت راه را کوتاه کند و اراده کند تا آب دریاچه ارومیه را زنده کند. اگر رئیس جمهور اراده کند خواسته‌های رضایت مردم را جلب کند. 

وی افزود: جمع کثیری از بازنشستگان در مقابل سازمان بازنشستگی کشور مورد توهین قرار گرفتند. آن‌ها دنبال خواسته‌ای بودند که لایحه متناسب سازی که در سال ۹۹ تصویب شد و اما دولت ان را پس گرفتند. جمهیت بازنشستگان ۶ میلیون و خانواده‌های آنان ۱۸ میلیون است که این خواسته تبدیل به خشم شده است.

وی تصریح کرد: ایا فرق می‌کند یا خیر. ما فکر می‌کنیم یک نفر تصمیم می‌گیرد. اما این درست نیست. بلکه هر تصمیم درست این است که این تصمیمات در شورای عالی امنیت ملی گرفته می‌شود. پنج نفر از آن توسط رئبس جمهور و معاونین و وزرا هستند که مذاکره و یا جنگ شود. هرچه جمع تصویب کرد مقام رهبری نیز ان را تایید خواهد کرد. اگر شورای عالی امنیت ملی تصمیم بگیرد که درباره برجام چه کاری انجام دهد. رهبری نیز ان را تایید خواهد کرد. نوع و نگاه خواستار رئیس جمهور در شورای عالی امنیت ملی می‌‌تواند تاثیر گذار باشد. و این موضوع در توانایی و اراده اقای پزشکیان وجود دارد. 

مجموعه حزب اعتدال و توسعه در این مجموعه تاسیس کردیم و این است که در توسعه ملی مشارکت کرد.

 

منبع: etemadonline-663644

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد