hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدئو) ابتکار از «مزرعه به میز» در حال شکوفایی در قطر است

(ویدئو) ابتکار از «مزرعه به میز» در حال شکوفایی در قطر است

قطر 365 شما را دعوت می‌کند تا با ابتکارات با طعم مزرعه تا میز که افراد را به سمت شیوه‌های پایدارتر سوق می‌دهد، آشنا شوید.

پر کردن شکاف بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، امری حیاتی برای کمک به جوامع در راستای حرکت به سمت شیوه‌های پایدار است. 

در قطر، رویکرد مزرعه به میز دارد محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و تیم قطر 365 به دنبال این بودند که ببینند این طرح‌ها چگونه به اهداف خود می‌رسند و در عین حال پایدار و متعهد به حفظ محیط زیست هستند. 

اولین ایستگاه هتل ریتز کارلتون دوحه، هتلی مجلل است که فضایی را به کشاورزی و باغبانی اختصاص می‌دهد. لیلا حمیرا کشف کرد اصلی‌ترین هدف این برنامه، تحریک حواس بازدیدکنندگان است. باغ بچه‌های ریتز به روی بزرگسالان و کودکان باز است تا سبزیجات، میوه‌ها، گیاهان و ادویه‌هایی که در آنجا رشد می‌کنند را ببینند و کشف کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به حیوانات غذا بدهند، زیرا بز، اردک و بوقلمون هم در مزرعه زندگی می‌کنند.

این باغ همچنین تازه‌ترین مواد اولیه را برای تیم آشپزی هتل فراهم می‌کند. مدیر کل کارلو جواخیا گفت که این مفهوم فراتر از حد انتظار بوده است و برنامه‌های توسعه در حال انجام است.

عادل حلیم برای شرکت در یک جلسه باغبانی به آکادمی باغبان کوچک حدیقه رفت. میکروفارم شهر آموزش و پرورش، بر تعامل و کمک به جوانان برای درک غذا و طبیعت متمرکز است. مهندس کشاورزی ویکی دامالو، که یکی از بنیانگذاران حدیقه است، می‌گوید که هدف آن، ترویج زندگی پایدار در خلیج فارس است.

طرز فکر اولویت دادن به محصولات محلی، برای حمد الحجری چیزی فراتر از یک استراتژی کسب‌وکار است. موسس و مدیر عامل شرکت Snoonu، یکی از خدمات پیشرو در زمینه تحویل غذا در قطر، به دنبال رفع نیازهای روزانه مردم با استفاده از فناوری است.

منبع: یورونیوز

منبع: faradeed-193019

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد