hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > بی عرضگی و ناکارآمدی ریشه اول فساد برای حیف کردن سرمایه‌های کشور است

بی عرضگی و ناکارآمدی ریشه اول فساد برای حیف کردن سرمایه‌های کشور است

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بی عرضگی و ناکارآمدی ریشه اول فساد برای حیف کردن سرمایه‌های کشور است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بی عرضگی و ناکارآمدی ریشه اول فساد برای حیف کردن سرمایه‌های کشور است.

به گزارش ایلنا، میزگرد اقتصادی انتخابات چهاردهمین‌دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی با حضور محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

قالیباف در این نشست گفت: طبیعتا میزگرد اقتصادی است. انقلاب اسلامی افتخارات زیادی آفریده است و در حوزه نقد و مردم سالاری دینی اتفاقاتی داشته است،. رشد اقتصادی سالانه ما یک درصد بوده و میزان نقدینگی ۲۷ درصد بود. یعنی دخل و خرج خانوادگان ما به هم نمی‌خواند . معیشت اوقات فراغت و سلامت آنان با مشکل مواجه شده است.

وی بااشاره به وضعیت پارس جنوبی ادامه داد: این شرایط حساس و اساسی است و دیگر نمی‌شود آزمون وخطا کرد و نمی‌توان مدیری انتخاب کرد که قوی نباشد ما نباید مدیری انتخاب کنیم که اجرای قوی نداشته باشد دانش نداشته باشد. ما باید بدانیم که امروز در سفره مردم چه می‌گذرد. ما باید اصلاحات اقتصادی انجام دهیم. اقتصاد ما به سیاست خارجی هم مربوط می‌شود. بی عرضگی و ناکارآمدی ریشه اول فساد برای حیف کردن سرمایه‌های کشور است. برای رسیدن به نقطه مطلوب دو کار انجام بدهیم مهار تورم و دوم رشد اقتصادی است.

 

منبع: etemadonline-663491

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد