hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم

حجت الاسلام دیلم گفت: علما و روحانیون نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای دارند.

حجت الاسلام دیلم در همایش روشنگری و مشارکت حداکثری در مسجد وحدت کلاله گفت: علما و روحانیون نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و ایجاد شور انتخاباتی دارند.

وی با اشاره به اینکه، گفتمان قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) ما را سربلند خواهد کرد، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی هم در راستای گفتمان قرآن و پیامبر (ص) است و خداوند متعال در آیات قرآن کریم بر انتخاب انسان های قوی و نیرومند، حافظ بیت المال و دلسوز سرمایه های معنوی و مادی جامعه اسلامی، تاکید دارد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، امام راحل و مقام معظم رهبری نیز شاخصه های قرآنی مسئولین را بیان کردند، تصریح کرد: گفتمان انقلاب برای توانایی مدیریت اجرایی جامعه اسلامی افرادی مردمی، ارزشی، قانون مدار، فساد ستیز، مسئولیت پذیر، با اخلاص و متدین و انقلابی نیاز دارد.
حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی چنین شاخصه های مهمی داشت، افزود: روحیه با اخلاص، قرآنی و اجرایی شهید جمهور باعث شد که به دور از حاشیه، در عرصه داخلی و بین المللی قدرتمند و عزتمندانه عمل کردیم و در عرصه های موشکی هم خوش درخشیدیم.
وی با تاکید براینکه، علما به عنوان افسران جهاد تبیین برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند، اظهار کرد: علما و روحانیون نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و مهم تر از آن انتخاب فرد اصلح  دارند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اصول اعتقادی مسلمانان داشتن حس مسئولیت پذیری است، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز بیان کردند که در روز قیامت نسبت به نعمت های الهی، تکالیف، اوامر و نواهی مسئول هستم، پس ما نیز نسبت به همه اوامر و نواهی الهی مسئول هستیم.
حجت الاسلام دیلم خاطرنشان کرد: در این برهه حساس، تبعیت از سنت رسول اکرم (ص) و عمل به قرآن کریم رمز و راز موفقیت ما در عرصه های مختلف خصوصا در عرصه مهم انتخابات است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد