hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > معافیت كشاورزان از برنامه‌های مدیریت مصرف برق با نصب پنل خورشیدی/ ایجاد منبع دوم درآمد برای فعالان كشاورزی

معافیت كشاورزان از برنامه‌های مدیریت مصرف برق با نصب پنل خورشیدی/ ایجاد منبع دوم درآمد برای فعالان كشاورزی

معافیت کشاورزان از برنامه‌های مدیریت مصرف برق با نصب پنل خورشیدی/ ایجاد منبع دوم درآمد برای فعالان کشاورزی
سید احمدی موسوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در خصوص معافیت کشاورزان از برنامه‌های مدیریت مصرف برق با نصب پنل خورشیدی و ایجاد منبع دوم درآمد برای فعالان کشاورزی، توضیحاتی را ارائه کرده است:

 موسوی اعلام کرد که اگر کشاورزان 80 درصد از نیاز مصرفی خود را از طریق برق تجدیدپذیر پنل خورشیدی تامین کنند، از مدیریت مصرف در روزهای اوج بار معاف خواهند شد. در این راستا، هزینه ساخت یا نصب پنل خورشیدی به طور متوسط برای تولید هر کیلووات برق، 30 میلیون تومان است.

 وی تصریح کرد که با این روش، کشاورزان می‌توانند برای معافیت از مدیریت مصرف در اوج بار، با استفاده از این ظرفیت و تا 80 درصد توان مورد نیازشان، نیروگاه نصب کنند تا برقشان در دوره اوج بار برق و طی چهار ماه قطع نشود. حتی در طول 8 ماه، برق تولیدی آنان خریداری خواهد شد. البته تحقق این امر نیازمند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌هاست که در صورت حمایت‌های لازم، برای کشاورزان منبع درآمد دوم ایجاد خواهد شد و آلودگی هوا نیز کاهش می‌یابد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان همچنین گفت که با اتصال این پنل‌ها به شبکه سراسری، امکان خرید برق تولیدی به صورت تضمینی در مدت 20 سال یا عرضه آن در بورس انرژی فراهم می‌شود، که این امر درآمدی پایدار و مطمئن برای کشاورزان به ارمغان خواهد آورد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد