hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > مصطفی پور محمدی : به VPNها و فیلترینگ خاتمه می‌دهم

مصطفی پور محمدی : به VPNها و فیلترینگ خاتمه می‌دهم

وزیر ارتباطاتی انتخاب خواهد کرد که بساط بازی VPNها را جمع و امنیت کاربران را تضمین کند.

مصطفی پور محمدی، کاندیدای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری در اکانت رسمی‌اش در شبکه ایکس (توییتر سابق) بخشی از فیلم تبلیغاتی‌اش را منتشر کرده و نوشته است وزیر ارتباطاتی انتخاب خواهد کرد که بساط بازی VPNها را جمع و امنیت کاربران را تضمین کند.

به گزارش «فن‌زی» بحث کیفیت اینترنت و و مساله فیلترینگ از مهمترین موضوعاتی است که کاربران مختلف روی آن حساسیت ویژه‌ای دارند و می‌خواهند بدانند کاندیداهای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری چه دیدگاهی در این زمینه دارند. پیش از این در گزارشی نگاه کاندیداهای ریاست جمهوری به مسئله وضعیت اینترنت و فضای مجازی را بررسی کرده‌ بودیم، اما حالا مصطفی پور محمدی به عنوان اولین کاندیدا به صورت شفاف در صحبت‌هایی کوتاه به این موضوع پرداخته است. 

او می‌گوید که در حوزه اجتماعی موضوع اینترنت یک موضوع جدید است و امروز اینترنت مانند آب برای زندگی است. پور محمدی در این زمینه توضیح می‌دهد: «من تلاش می‌کنم در کوتاه‌ترین مدت به VPNها و فیلترینگ خاتمه دهم، چرا که عوارض ضد امنیتی آنها و هزینه‌شان در شان این ملت نیست.» در نهایت هم او تاکید می‌کند که برای حل این مسئله در انتخاب وزیر ارتباطات با دقت و وسواس عمل خواهد کرد.

او همچنین در توضیح این فیلم در شبکه ایکس نوشته است : «اینترنت مانند آب حیات است و فیلترینگ زندگی مردم را مختل کرده است. قرار من با شما انتخاب وزیری است که بساط بازی VPNها را جمع و امنیت کاربران را تضمین کند.» 

پورمحمدی در این فیلم تبلیغاتی یا توضیحاتش اشاره‌ای به محدودیت‌ها و اختلال‌هایی که بیش از دوسال است روی شبکه اینترنت کشور وجود دارد اشاره‌ای نکرده و وعده‌ای هم برای رفع این محدودیت‌ها مطرح نکرده است.

 

منبع: sharghdaily-934119

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد