hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از طرح توسعه انبار نفت گرگان

مدیر مهندسی و طرحهای باتفاق مشاور ویژه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

بازدید مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از طرح توسعه انبار نفت گرگان

مدیر مهندسی و طرحهای باتفاق مشاور ویژه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از طرحها و پروژه‌های در حال اجرای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بازدید کردند.

سید محمد حسینی، مدیر منطقه در بازدید مدیر مهندسی و طرحها و مشاور اجرایی مدیر عامل به تشریح اقدامات و پیگیریهای انجام شده در خصوص پروژه مذکور پرداخت.

مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز ضمن بازدید از تجهیزات عملیاتی، اطفا حریق، ابنیه، مخازن ذخیره سازی، سکوهای بارگیری و ... به نقاط قوت و چالشها و مشکلات موجود جهت اتمام پروژه و بهره‌برداری از این طرح اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیریهای انجام شده مراحل پایانی طرح انجام شود و هرچه سریعتر پروژه به بهره‌برداری برسد.

شایان ذکر است در سفر دو روزه بازدید کنندگان به استان گلستان با حضور در شهرستان کلاله از روند اجرایی پروژه احداث واحد سوختگیری هواپیمایی فرودگاه شهدا این شهرستان نیز بازدید کردند و در جلسه مشترک با استاندار گلستان زمانی، مدیر مهندسی و طرحهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از عزم جدی این شرکت جهت انجام طرح مذکور که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان می‌باشد خبر داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد