hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جواد امام: جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند

جواد امام: جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است. دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه شرق، جواد امام با بیان اینکه محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است، گفت: دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

سخنگوی جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند، گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است. دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

جواد امام در خصوص نحوه همکاری جبهه‌ اصلاحات با ستاد انتخابات مسعود پزشکیان، اظهار داشت: جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند. دوستان ما در ستاد ایشان مستقر شده‌اند و قرار نیست جبهه‌ اصلاحات ستاد مستقل‌ بزند.

سخنگوی جبهه‌ اصلاحات تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترکی که هیأت رئیسه جبهه‌ اصلاحات با دکتر پزشکیان و دکتر عبدالعلی زاده‌ داشتیم، مقرر شد تمام توان، تجربه، نیروی انسانی و ظرفیت‌های جبهه‌ اصلاحات در اختیار ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان قرار بگیرد و با نظر ستاد دکتر پزشکیان از این ظرفیت استفاده شود که کار موازی صورت‌ نپذیرد.

وی افزود: دوستانی که در این زمینه از تجارب لازم‌ برخوردار بودند به ستاد آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند و نمایندگانی هم به صورت مستقیم و رسمی از طرف جبهه اصلاحات برای هماهنگی امور به ستاد آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند و این کار دارد به  خوبی و درستی پیش می‌رود.

جواد امام با بیان اینکه محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است، گفت: دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است. از این جهت فکر نمی‌کنم در این زمینه با توجه به هماهنگی های صورت گرفت در خصوص همکاری و  در راستای هم افزایی که بایستی صورت پذیرد با مشکلی مواجه باشیم.

 

وی ادامه داد: اگر در استان‌ها هم نیاز به هماهنگی باشد، ما نماینده رسمی معرفی کرده‌ایم که در ستاد مستقر هستند. از این جهت، امروز شاهد همکاری و همراهی با یکدیگر هستیم و الحمدلله مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی جبهه‌ اصلاحات تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت حوزه‌های مختلف جوانان، زنان، اقوام و مذاهب و خصوصا ظرفیت بالای اهل تسنن به درستی استفاده کنیم. همه بحث‌هایی که فکر می‌کنیم برای‌ یک ستاد فعال و پویا لازم‌ هست و ظرفیت و هماهنگی‌هایی که لازم است ما انجام‌ بدهیم را کاملا در خدمت ستاد آقای پزشکیان قرار می‌دهیم.

وی در پایان گفت: ان شاءالله آنچه که هشت تیر ماه شاهدش خواهیم بود، پیروزی مردم‌ باشد که باید از صندوق‌های رأی خارج شود.

 

 

منبع: sharghdaily-934029

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد