hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آخرین قیمت آپارتمان نقلی در این منطقه تهران+ جدول

آخرین قیمت آپارتمان نقلی در این منطقه تهران+ جدول

اقتصادنیوز: در منطقه 10 پایتخت، می‌توان واحدی ریزمتراژ تا 50 مترمربع زیربنا را با قیمت حدودی بین 2 میلیارد و 300 میلیون تا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، با اینکه بازار خرید و فروش مسکن در حال حاضر در اغلب نقاط تهران در رکود قرار دارد و تعداد معاملات کاهش یافته اما برخی واسطه‌گران ملکی در منطقه 10 تهران می‌‌گویند، با این حال در این منطقه معاملات کم‌وبیش در جریان است.

در منطقه 10 پایتخت، می‌توان واحدی ریزمتراژ تا 50 مترمربع زیربنا را با قیمت حدودی بین 2 میلیارد و 300 میلیون تا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری کرد.

یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به افزایش حدودا 20 درصدی قیمت مسکن نسبت به سال گذشته در این منطقه می‌گوید: متوسط قیمت هرمترمربع مسکن نوساز، در خیابان قزوین بین 60 تا 65 میلیون تومان و در خیابان آزادی بین 95 تا 100 میلیون تومان است.

خبر مرتبط
قسط این وام چه قدر است؟ / متقاضیان خرید مسکن بخوانند
قسط این وام چه قدر است؟ / متقاضیان خرید مسکن بخوانند

اقتصادنیوز: اگر طبق اظهارات مدیرعامل صندوق ملی مسکن با پیشنهاد افزایش وام نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان موافقت شود، اقساط ماهانه این وام به بالای ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

آپارتمانی با 55 مترمربع زیربنا و 18 سال عمربنا در محله نواب، 2 میلیارد و 350 میلیون تومان و در محله بریانک، واحدی 46 متری و 14 سال ساخت، 2 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خبر مرتبط
میزان افزایش اجاره مسکن تهران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
میزان افزایش اجاره مسکن تهران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

اقتصادنیوز: معاون استاندار تهران گفت: شورای مسکن استان، میزان افزایش اجاره مسکن را در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تصویب کرد.

در محله جی، واحدی 123 متری و 2 سال ساخت، 6 میلیارد تومان و در محله سلسبیل، آپارتمانی 58 متری و 17 سال عمربنا، 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

منبع: eghtesadnews-652718

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد